Nekad Dansken | Ban överklagan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dansken

Icke Medlem
Meddelanden
1,265
Reaction score
210
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/dansken_/

Ditt Hex-ID: 110000100000638

Vad är din discord tagg? Danishhh#6969

Vem var det som bannade dig? Bullen

Hur lång tid var din ban? p

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? This user has been banned i discorden och ingmae: klakasko bannad.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staffsen valde att banna mig från dc servern och ingame för att jag använde mig av buggar för att kunna få makt och pengar aka pengar, dem bannade mig alltså för att jag använde mig av dops för att få pengar så jag kunde köpa vapen och liknande men jag blev bannad lika snabbt eftersom Unive har bra logs villket exremt bra. Dem banna mig från servern eftersom jag använde mig av buggar på servern villket e ban bart och jag dupa ju inte lite utan jag dupa en del pengar villket var extremt dumt av mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Bullen drog in mig och min pollare då som dupade meth över 10000 tror det var 60 mille. Det som sen hände var att jag snacka med bullen och berätta dupen för han och erkände att jag dupade och hur jag gjorde för att dem skulle kunna patch dupen så ingen annan gjorde samma mistag som mig. Det som sen hände var att bullen mutade mig från dc servern efter det han jag inte ens trycka in på discord igen innan jag vart DC banand från servern och klakasko bannad från servern. Detta var extremt dumt av mig och jag åndrar att jag gjorde detta, jag hoppas att jag kan komma tbx och rpa eftersom jag saknar Unive och jag har spelat på denna servern i över 1 år. =)

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej den var inte felaktig.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har varit bannad innan eftersom att jag har powergamat i skottsceanrion sen innan men det var länge sen min rp hawr gått upp extremt mycket.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja att inte duppa och spela riktiga Fivem eftersom det e roliga än att sitta och dupa pengar och spela seriöst som jag gör nu, min rpa har gått upåp extremt mycket villket e bra eftersom att jag har sett att Unive rp har också gått upp mycket.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte använda mig av dups och spela seriöst villket e roliga.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka