Nekad Dansken | Ban överklagan (acho)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dansken

Icke Medlem
Meddelanden
1,265
Reaction score
210
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Mille_/

Ditt Hex-ID: 110000100000638

Vad är din discord tagg? Dansken#9995

Vem var det som bannade dig? Vet ej.

Hur lång tid var din ban? p

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? This user has been banned

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag ville testa att spela på en annan server som hade wl. imed att unive har en regel som lyder § 1.2 Deltagande i andra FiveM gemenskaper. Vi på Unive har i ingen berättigande att bestämma var, vilka servrar man har rätt att delta utan det är individuellt vart man vill spela. Däremot vid aktivt deltagande i andra svenska rollspels servrar och gemenskaper kan och kommer leda till att man blir av med roller som Whitelistade Jobb, Servervakt samt Ansvarighet över områden. Vi förbehåller oss även rätten att ta dra in Whitelist ifall spelaren aktivt väljer att delta i andra servrar framför Unive. så trodde jag att jag bara skulle bli av med min wl och inte bli perma bannad. Sen när jag vart bannad så hade jag ingen annan server och då slutade jag med fivem och vill börja rpa igen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag satt och spelade cs med min kompis och då hade jag slutat med fivem men glömde att jag var kvar i den gamla servern och tänkte inte på att jag hade wl. Sedan när jag kollade på min server lista så vart jag bannad från dcen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var en felaktig ban eftersom att det finns en regel på unive där det står att man inte får vara på andra servrar MEN man skulle bara bli av med sin wl. § 1.2 Deltagande i andra FiveM gemenskaper.
Vi på Unive har i ingen berättigande att bestämma var, vilka servrar man har rätt att delta utan det är individuellt vart man vill spela. Däremot vid aktivt deltagande i andra svenska rollspels servrar och gemenskaper kan och kommer leda till att man blir av med roller som Whitelistade Jobb, Servervakt samt Ansvarighet över områden. Vi förbehåller oss även rätten att ta dra in Whitelist ifall spelaren aktivt väljer att delta i andra servrar framför Unive. Men jag gjorde såklart fel att jag spelade på en annan server och jag tänkte inte att man inte fick testa en annan server.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ag har blivit dc bannad en gång innan för spela på en annan server men det var ungefär för 10 månader sen då var det andelunda att spela på andra server.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat stanna på unive men jag kände att jag behövde en paus från unive då jag har spelat här i snart 1 år. Så jag bestämde mig för att testa något nytt i någon dag och då vart jag bannad. Jag ångrar såklart det beslutet och jag skulle aldrig ha börjat på en annan server. Om jag hade vetat att det var perma ban hade jag aldrig gått in på servern för att testa något nytt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? a att man aldrig ska spela på en annan server. Jag vet nu att man aldrig ska spela på en annan server och att det är perma ban på det och nu om jag får komma tillbaka så kommer jag aldrig att spela på en annan server utan bara hålla mig till unive och spela där tills jag slutar med fivem.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka