Nekad K10m01 | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

K10m01

Icke Medlem
Meddelanden
1,147
Reaction score
16
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/k10m01/

Ditt Hex-ID: 110000148f279c4

Vad är din discord tagg? k10m01

Vem var det som bannade dig? BubbleGum

Bild på banmeddelande: 102985-39633d231b5013c51c338534790f36fb.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att jag började spela på en annan server vilket var ett stort misstag.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Inget, jag bytte server bara och det resulterade till en ban.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej, det var absolut ingen felaktig ban då jag bytte server och var olojal mot unive vilket var ett väldigt stort misstag som jag ångrar väldigt mycket då det är en grej som folk glömmer hela tiden, unive är Sveriges största och bästa server så man ska aldrig vara lika dum som mig och byta server eftersom man alltid kommer komma tillbaka till den största och bästa servern. Jag blev hjärntvättad till att gå till en annan server vilket fortfarande är 100% mitt fel då jag är tillräckligt mogen för att fatta egna beslut och jag har lärt mig av mitt misstag nu så det kommer aldrig ske igen nånsin.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag var en grön spelare och blev bannad ungefär bara en gång under min tid på unive. Jag tar alltid in tips och feedback från staffs och försöker alltid förbättra mitt rpande.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ag kunde stannat på unive då jag djupt inne visste att jag någon gång kommer vilja spela på en server som har seriös RP med ett stort och fint community vilket unive har.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Yes, jag har lärt mig att aldrig igen lämna unive även om rpn ser lite usel ut då alla servrar har sina bra och dåliga perioder och det är viktigt att stanna lojal även i dem dåliga perioderna.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka