Accepterad .Dansken. | Ban Överklagan [glossy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.Dansken.

Medlem
Meddelanden
63
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198796231672/

Ditt Hex-ID: steam:110000131d3d3f8

Vad är din discord tagg? .dansken.

Vem var det som bannade dig? 1shabbe

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-09-09 192502.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Då jag hoppade ut ur bilen aldelles för tidigt utan att skriva /me ont eller /me yr samt att göra några ljud så skulle jag anse att han bannade mig för det där efter att det hade varit en stor krashc

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och mina vänner blev jagade av en bil och vi stannar för att snacka med dem, vi kör fram och sedan hoppar en av dem ut och skjuter mot oss och prickar föraren samt en i backsätet bilen kör som normalt och helt plötsligt får jag en blackout på min skärm och min skärm bara dör och allt jag hör är ljudet sedan efter 10-15 sekunder så får jag igång min skärm igen och allt jag hörde innan min skärm blev svart var hoppa ut ur bilen i mitt försvar så ansåg jag att det var en av dem som sköt mott oss som riktade men sedan kände jag igen min väns röst och sedan får jag tillbaks min skärm ser att vår bil är flippad och att min vän springer runt efter det så kommer där poliser och vi försöker snacka med dem sedan så hoppar de ut ur bilen och riktar jag tar klipp och sedan vart jag bannad för pwg2

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag anser inte att det är en felaktig ban bara att man också skall se utifrån min synpunkt att min skärm bara dör mitt i scenariot och jag ser inte vad som pågår eller någonting.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag vart bannad en gång tidigare för sunt förnuft och utförande av kriminella handlingar odiskret men den vart nedlagd då det var en felaktig ban vad jag har fick höra

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat försöka tyda på vad som pågick med hjälp av vad jag hörde istället för att bara hoppa ut och tro på det första som kom till tanke och tänka till en extra gång om vad som verkligen pågår. samt att göra /me oavsett om något hade hänt då jag fick blackscreen

Har du lärt dig någonting efter din ban? jajamän att tänka till en extra gång innan jag gör handlingar som till exempel nu då jag hoppade ut ur bilen direkt iställer för att tänka på vad kan ha hänt ifall min förare har blicit skjuten och bilen fortsätter köra

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? absolut

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka