Nekad Tryxz | Beslut Överklagan [Berra1213]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tryxz

Medlem
Meddelanden
146
Reaction score
3
Ditt discord namn: T1yxz

Ditt Hex-ID: 1100001456f699b

Vad för typ av beslut gäller det? prishöjning på krim t 360kr

Vem/vilka tog beslutet? Berra

Varför tror du själv att beslutet togs? För att jag var i en skottlossning med 3 ndra bilar och eftersom våran bil hade gått sönder och vi var i ett underläge så la jag mig i bagage luckan och skulle gömma mig tills dom drog men dom dödade min kommpis och drog aldrig. tillslut så visste dom vart jag låg på något sätt och då så körde en bil till mig och riktade sedan skulle han öppna bagage luckan jag visste ej då på min skärm ser man bara han lägga ner vapnet då väljer jag att hoppa ut och skjuta han på min skärm ser jag ej att han försöker öppna den för de går inte ser bara att han lägger ner vapenet och då passar jag på att hoppa ut och skjuta han eftersom det är en aktiv skottlossning.

Hur är beslutet felaktigt? Beslutet är felaktigt efter som staffsen beskriver att han försöker öppna baggen men jag vet ej de ser it hans skärm direk ser bara att han lägger ner vapnet och då väljer jag att ta tillfället att hoppa ut ur bilen så jag it blir kidnappad vart ändå kidnappad av hans polare och förlorade scenariot och ifall man it får ligga i baggen överhuvutaget så har tag missförståt de vad jag förstår de som är att man inte ska använda de för att abusa de i fart och få som quick seat vilket jag skulle säga jag inte gjorde eftersom de är flera personer och jag hoppar ut innan han ser mig

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/m4yTNYArGUhizzQgx?invite=cr-MSxDZVEsMzQ4MzIwNTI5&v=30

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka