Nekad Dannezan | Whitelist ansökning [Ceder] [Colin-SD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dannezan

Icke Medlem
Meddelanden
200
Reaction score
10
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198105311622

Vad är ditt namn i verkligheten? Daniel

Vad är ditt discord namn? Dannezan#9921

Vad är ditt födelsedatum? 5 November 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Frank Larsson. Han är 30 år. Han han har i många år varit kriminell. Och det beror på för att han hade en stökig barndom. Hans föräldrar var väll inte dem bästa. Så han flytta till sin mormor. Där var det bra och sedan när han flytta hemifrån blev allt kaos. Förutom det är han snäll, Vänlig, Bra humor och massa andra saker.

Varför ska just du bli whitelistad? För jag blev bannad och vill kunna komma in igen och bidra med bra rp och hög rp nivå och sprida glädje.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För jag har spelat här men Blev bannad och vill spela igen. Även att jag älskar multi och kommer alltid göra det!

Hur hittade du Multistaden? Via en vän.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att alltid ha kul och alltid ha i åtanke att det är ett spel. Även att komma långt med min karaktär och utveckla min rp. Och att komma längre med min karaktär som jag jobbat på i några månader.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka