Nekad Dannezan | Ban överklagan [Zenvu]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dannezan

Icke Medlem
Meddelanden
200
Reaction score
10
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198105311622

Ditt Hex-ID: 110000108a53986 (Hex)

Vad är din discord tagg? Memestezz♛#1830

Vem var det som bannade dig? igen aning

Hur lång tid var din ban? permanent.

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? The user has been banned from the guild.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag hade dålig ton i ooc och hade en konflikt/debatt med en staff om en ban. Sen så övergick de till en större konflikt med mer staffs och de blev inge bra. Även att jag gjorde fel ingame och fail rpa.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo att jag hade varit i ett scenario med polisen, och de sluta inge bra då polisen gjorde fel samt jag. Jag blev bannad och jag hoppa support. Staffen som tog mig var otrevlig. Jag blev otrevlig tillbaka och de sluta i en större konflikt. Sen kom fler staffs och blanda in sig i detta och de sluta med att dem banna mig. Efter jag snackat med dem försökte jag nu i flera månader med ban överklagningar. Men inte blivit godkänd.... Och jag saknar verkligen servern och hoppas på att en dag få komma tillbaka och rpa och bara ha roligt igen!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var både och men jag kommer inte ihåg så mycket från händelsen då de var över 7 månader sen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. De var när man var ny till rp. Typ RDM/VDM och sånna saker. Men rpat i över ett år och ägt flertal servrar själv så jag kan alla regler!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte blivit upphetsig tillbaka och hämtat högre staff eller spelat in och gjort staff anmälan.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Yes de har jag! De har ju gått 7 månader så jag har lärt mig myyyycket och saknar gamla tiderna på multi/unive!

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka