Accepterad Dannewavy | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wavy

Icke Medlem
Meddelanden
44
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198037404696/

Ditt Hex-ID: 110000104990c18

Vad är din discord tagg? Dannewavy#3420

Vem var det som bannade dig? ~Sightly

Hur lång tid var din ban? 15 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: Krim utan krimroll, säljer droger

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Om jag ska vara ärlig så vet jag inte eftersom jag för nån vecka sedan satt i support och frågade vad EXAKT man får göra och inte får göra. Dem sa att man får plocka blommor och göra till heroin MEN INTE sälja till tjejen ute i vattnet. Jag har heroin till flera servervakter och andra supports i staden. så aa vet faktiskt inte varför jag blev bannad.. Men visst om man nu inte får det så har support varit skit otydliga med vad dem säger.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min polare hade några sprutor på oss, vi hittade en köpare och vi möttes upp. Vi tog varsin bil till ett p-garage för att göra upp dealen. ( Detta för att få det på en högre rp nivå ) vi fick våra pengar och han fick sitt. Sedan några sekunder efter det vart jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker den var felaktig eftersom jag har fått höra av support att man får göra så som vi gjorde, att det enda man inte får göra är att sälja det till hon kärrigen i vattnet. Men om det nu är så att vi bröt mot reglerna så är det en rätt ban. Tycker supports har vart otydliga isf. För jag fråga seriöst HUR TYDLIGT som helst. support sa att man fick MEN att det inte får vara din enda inkomstkälla!!!

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för att sno tjänstefordon samt att sälja jaktvapen på piren´och att jag körde bil upp till drog stället. Dessa bans tog jag lärdom ifrån att snacka med vänner jag har på servern och fråga vad man inte får göra och vad man får göra. Jag läste även reglerna en gång till!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nä eftersom jag tydligt har hört från supports att man får göra som vi gjorde.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja absolut om det nu är så att man inte får göra till heroin så kommer jag ju inte fortsätta med det.

Har du läst våra regler? Ja

Godkänd.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka