Accepterad Dannewavy | Ansökan till Servervakt [W1ND3D]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Wavy

Icke Medlem
Meddelanden
44
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Daniel

Ange ditt födelsedatum 7 Maj 2005

Vad heter du på discord? DanneWavy#3420

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Mellan 15:00-01-02:00

Hur länge har du spelat på Unive? Ungefär 2 månader

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Om jag skulle bli servervakt skulle jag göra servern säkrare och bidra till en bättre rp nivå. Det vill säga att jag /kick [id] [ anledning ] på dem som lallar eller bryter mot unive regler. Detta förbättrar omgivningen där jag är och det leder till seriösare rp. Jag skulle aldrig utnyttja min servervakt till min eller någon annans fördel, utan jag vill bli servervakt för allas vinning. Det ska vara säkrare och midre lallare/regelbrytare. Jag vill även förbättra min egen och andras rp nivå genom att förklara vad som är fel och vad som är rätt. Jag tar gärna kritik om något jag gjort eller gör är fel. Man gör fel ibland och då är det bra att få kretik.

Jag kommer även göra /dv på alla bilar som står random placerade utan sin ägare i närheten.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag vill bli servervakt på unive eftersom unive är den enda svenska servern som jag personligen tycker är bra och har en seriös rp nivå. På unive kan det även vara en del lallare som är icke medlemmar och jag stöter väldigt ofta på dessa personer och då passar det perfekt att vara servervakt för att kunna få bort dom från omgivningen. Samt att hjälpa och bidra till en bättre och säkrare server, därför vill jag bli servervakt. Det underlättar även för stuffs som är högre uppsatta som redan jobbar riktigt mycket. Sen t.ex om min vän dör helt random av en bugg, då kan jag underlätta det genom /revive [id] osv. Förbättra rp nivån och underlätta för stuffs.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Det jag kommer bidra till är att underlätta för stuff som dem slipper göra jobbet så dem kan lägga sin tid på annat som är viktigare. Jag kommer ta beslut som är baserat på bevismaterial eller saker jag upplevt som personer har gjort som är fel. Samt att jag kommer lära upp dem nya spelarna så deras rp nivå blir så hög som möjligt. På tiden jag lär dem utvecklas även jag och servern blir bättre. Genom allt detta utvecklas servern och det blir en bättre plats för alla.

Varför ska just du bli servervakt? Varför jag ska just bli servervakt är för jag inte är ensidig och kan se scenarion från båda sidor. Jag är partisk av mig. Jag vill även bli servervakt för att bidra till en säkrare omgivning runt mig själv och för andra. Det underlättar om jag är servervakt för då kan jag t.ex kicka någon som lallar eller bryter mot reglerna genom att skicka /kick [ id ] [andledning]. Jag vill även höja min egen och andras rp nivå och det kan jag göra om jag är servervakt efterosm jag har ett litet ansvar att ta hand om omgivningen där jag är. Det är därför ska jag bli servervakt.

Varför vill du bli servervakt? Som jag skrev precis är det för jag vill höja min egen och andras rp nivå och höja nivån på servern. Jag vill göra servern säkrare genom att kicka/banna person som är regelbrytare/lallare. Jag vill även underlätta för högre uppsatta i stuff, låta dem göra viktigare jobb än att kicka folk/banna. Utan att jag kan göra det istället för dom. Därför vill jag bli servervakt. Huvudsaken till att jag vill bli servervakt är för att höja och bättre serverns rp nivå.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag kan en del: | /Kick [id] [anledning] | /Revive [id] | /Svban [id] [anledning] | /dv | /tpm | /toggleid |

Är du whitelistad på serven? Yes jag är medlem på servern!

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Jag har varit med om en del bans på servern men det var när jag icke var medlem samt att jag var ny. Jag hade ingen koll på reglerna och kunde inte rpa överhuvudtaget. Jag snodde polis bil. Jag försökte sälja vapen utan Krim roll, detta tog jag snabbt tag i och utvecklade min rp nivå något enormt, jag läste reglerna om och om igen och nu kan jag dem utantill. Jag var nyligen felaktigt bannad för lallande men det var fel och blev snabbt avbannad. I dagsläget kan jag alla Krim regler (är Krim) har koll på alla andra regler och rpar på ett moget och bra sätt.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej.

+rep riktigt schysst och förkänna servervakt då han har mycket erfaranheter

Tillbaka