Accepterad Dannee | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dannee

Medlem
Meddelanden
99
Reaction score
-5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198827995326

Ditt Hex-ID: steam:110000133b880be

Vad är din discord tagg? dannee1

Vem var det som bannade dig? 1lanken

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-09-07 162017.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror dem valde att banna mig eftersom det jag gjorde såg väldigt fel ut och jag kan hålla med om det men samtidigt var det inte helt fel heller.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var i tjänst som kortdistans span och sprang in i ett gänghus där jag hade en mp5a uppe i några sekunder och spang och tazra 2-3 personer, inte samtidigt utan de var ett tag emellan som jag tazra.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja och nej. Det som var fel var att jag hade mp5 uppe och tazra. Dem som tog beslutet visste ju dock inte att jag var span och har även varit där innan som kortdistans span och pratat med dem osv, så dem känner till mig sen innan och dem har inga problem med att jag är där. Jag har även fått till mig ifrån span cheferna att vi ska ha ett större fokus på det gänget (whyos mc). Vad jag vet så kollade dem aldrig upp att jag var span utan att dem sa bara att jag inte var det, och jag tänker det är väldigt lätt att kolla upp en sån liten sak. Eftersom när jag är span skriver jag ju /span, så det ända dem hade behövt göra är en /who och mitt id så hade dem sett det direkt och jag är även utbildad span inom polismyndigheten.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har aldrig varit p-bannad förut och har endast 22 bans totalt som har varit mindre bans på 3-7 dagar. Minns ej var det va för bans. Jag har tagit lärdom av mina tidigare bans genom att inte göra om dem grejerna och har inte varit bannad på några månader sen jag blev bannad nu då.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat låta bli att ta upp mp5an och tazra folk för att hålla mig så diskret som möjligt. Sen att jag sprang in i gänghuset har ingen betydelse eftersom jag har varit där innan och dem har godkänt att jag får vara där samt att dem vet vem jag är då jag har pratat med dem förut med

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig. Jag kommer vara mycket mer diskret, hålla saker o ting utanför gänghus och vara mer försiktig!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Japp

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka