Accepterad Danne_2007 | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Danne_2007

Icke Medlem
Meddelanden
42
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199205388511/

Ditt Hex-ID: steam:11000014a3710df

Vad är din discord tagg? äpplet#1682

Vem var det som bannade dig? Jag vet inte helt ärligt

Var är du bannad? Discord servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? helt ärligt så vet jag inte, jag skulle kolla dc men då hittade jag ej unive, så jag gick in på datorn och fick se att jag e perma bannad, jag själv har inte gjort någonting och jag har inte äns vart inne på spelet på 4 dagar pågrund av mycket med skolan.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. oklart, spelade senast för 4 dagar sedan och nu kommer jag ej in längre varken på servern eller dc.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Eftersom att jag ej själv har gjort något så anser jag att detta är en felaktig bann, har även 0 banns de senaste 3 månaderna så fattar inte varför han valde att banna mig eller om han bannade fel person.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja för lite småsaker såsom earrape när jag råkade ha micen för nära, och typ powergaming men de va precis när jag var ny på servern.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Eftersom jag inte äns har spelat på 4 dagar och ej har gjort något innan heller så tycker inte jag att jag kunde gjort något annorlunda

Har du lärt dig någonting efter din ban? inte efter just denna men däremot tidigare bans.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka