Nekad Danne34 | Ban överklagan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Deeypz

Aktiv Medlem
Meddelanden
811
Reaction score
64
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199082246603/

Ditt Hex-ID: 110000142e011cb

Vad är din discord tagg? Danne#6718

Vem var det som bannade dig? bosse

Hur lång tid var din ban? 60 min till permanent

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? staff disrespect, banand i discord också - bosse

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? HAHA jag blev bannad i 60 min fast jag var den som blev VDMad då var jag live med ganska många tittare och blev sur för jag borde inte fått en bann och sa "mamma knullare" bosse kommer sedan in i liven och skriver " bra nivå att du säger mamma knullare på stream" och blev sedan perm på allt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. HAHA jag blev bannad i 60 min fast jag var den som blev VDMad då var jag live med ganska många tittare och blev sur för jag borde inte fått en bann och sa "mamma knullare" bosse kommer sedan in i liven och skriver " bra nivå att du säger mamma knullare på stream" och blev sedan perm på allt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig jag bör få säga vad jag vill i min stream om en mod för det första. sedan mena jag inte det till han bara sa det för att jag var sur mena det till han utan bara sa det.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. när jag var ny fick jag många bans för jag inte kunde reglerna som tex ooc.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag behövde inte säga så men tycker fortfarande det inte är banbart

Har du lärt dig någonting efter din ban? nej. men riktigt stort -rep på bosse som tar åt sig

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jap.

ser faktiskt ej det komiska i det hela, att för det första blir bannad i 60 min som egentligen inte är något att gnälla om, dessutom så kvittar det väll ifall han har vdmat dig, du har fortfarande gjort fel genom att lalla. jag gav dig en lätt avstängning, sen att du tar upp det på streamen genom att sitta och prata "skit" om mig genom att säga "busunge" vet ej riktigt hur du beter dig bland folk men att sitta och kalla någon "busunge" och att du "knullar nån mamma" offentligt på en stream är nog det mest låga jag nån sin hört. du kunde accepterat din avstänging, och bara låtit det va, gjort något annat i hela "60" minuter, och sen när du väljer att göra en överklagan så inleder du med ett haha, löjligt. dessutom så när jag ifrågasätter dig på stream så kan du inte ens stå för det du sa utan totalt förnekar det.

men i vilket fall tänker ej acceptera detta, därav nekas. men här har du klippet som orsakade din bann:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka