Nekad danilo p | Ban överklagan (Bassi)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

danilo p

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/lberglund/

Ditt Hex-ID: 11000014043e70f

Vad är din discord tagg? Quack-Quack#3151

Vem var det som bannade dig? Bassi

Hur lång tid var din ban? 4 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: Grov Powergaming ~Bassi. Återstår: 4 dagar 22 timmar 11 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? vet interiktigt men tror för att dem trodde jaghade sprungit iväg men i själva fallet låg jag där för jag hade nyss vart med om en krock i en polis jakt och flög ganska långt tror inte han såg mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. hej jag blev nyss bannad från eran rollplay server och vet inte riktigt vad jag gjorde fel det gick till såhär att jag hade snott en bil av en kille då blev jag stannad av polisen efter jag klev ut ur bilen jag hade snott och pratade med polisen då kom dem jag hade snott blien av och sa att jag hade stulit den men då hoppade jag in i den stulna bilen och körde iväg då blev det en polisjakt poliserna jagade mig och jag krockade och flög ut ur bilen jag låtsades som om jag va skadad men polisen hade inte sätt mig för jag flög ganska långt hade inte bälte på mig då och hamnade på andra sidan vägen och med tanke på att polisen inte hade hunnit ikapp mig utan dem var ganska långt bord och då antar jag att dem säkert trodde att jag hade sprungit iväg vilken i rollplay, riktiga livet skulle inte detta fungerat och då blev jag bannad. om jag nu gjort något fel så ber jag hemskt mycket om ursäkt och skulle jätte gärna vilja att ni kunde ta bort den bannen på 4 dagar och istället ge mig en varning för visste inte om det isåfall har även läst reglerna. tack!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. vet inte riktigt varför jag blev bannad men tror att det var en felaktig ban iallafall polisen trodde nog att jag hade sprungit iväg efter en krock men i själva fallet låg jag där och rollplaya att jag va skadad

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. första va att jag hade gått in i ett fordon som då var ambulansen andra va att jag var i en polisbil och då blev jag nyfiken om man kunde komma ut ur bilen när man va där och då blev jag bannad sen den tredje va då att jag hade slagit en kille utan anledning helt mitt fel och har lärt mig av mina misstag

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? t.ex inte snott ambulansens bil eller slagits i onödan.

Har du lärt dig någonting efter din ban? absolut jag kommer försöka att vara mer i en rollplay altså skådespela att det är riktiga världen tycker verkligen om denna servern väldigt mycket så tycker det va ganska surt att jag blev bannad i 4 dagar eftersom jag gillar att spela på just unive

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka