Nekad Daniii | Medlem ansökning [Banglorion]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Amiri

Medlem
Meddelanden
273
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Melvin

Vad är ditt discord namn? daniii.zzz

Vad är ditt födelsedatum? 12 Januari 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Dani Abdullah 24 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll och rolig och kriminell

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jag heter Dani Abdullah och när jag var liten så slog mina föräldrar mig nästan hela tiden när de var arga för att dom va också alkoholister så dom var alltid fulla och huset luktade bara öl hela tiden. Och jag var bara 10 år då och en dag vaknade jag som om allt var normalt men jag gick ur min säng så ser jag polisen i mitt hem och de höll i vapen mot min pappa och sen så kommer jag inte ihåg så jätte mycket mer men dom tog honom bara de är det jag kommer ihåg. Så jag blev faktisit ledsen jag vet inte varför för han ahde alltid slagit mig och sånt men jag tänkte inte så mycket på de. Och jag ville verkligen inte vara som min pappa så jag tänkte att jag ska bara skita i att tänka på de min pappa har gjort och tänka lite på vad jag ska göra i framtiden och jag ville ha en fru och 2 barn. Så 10 år senare så var jag 20 år gammal och jag hade precis träffat min dröm tjej. Hon va fin snäll och jätte rolig jag älskade henne. Så ungefär 1 och ett halv år senare så blev vi gifta och lite efter vi blev gifta så fick vi barn vi fick 2 barn som jag vill och hon ville faktisit också de så det var ju en perfekt match. Men sen 1 år senare så hade vi ett barn som var et år gammal och ett barn i som hon skulle födda om typ 3 månader så vi var väldigt glada men sen så fick jag ett samtal och det var polisen dom hade ringt för att säga att min pappa hade dött i en skottlosning när han var på väg hem från en nattklubb. Så jag blev lite ledsen för det var ändå min pappa och jag var också arg så jag ville få hämnd och hitta och döda de som dödade honom så jag började leta första dagen sökte över hela nättet och jag hittade nog han som hade gjort de så jag hämtade en kniv från mitt kök och gick ut och jag hittade varft han bodde också så jag körde dit. Och sen när jag var framma så knackade jag på och han öppnade och jag tänkte inte ens och bara högg honom 3 gånger sen så sprang jag snabbt till min bil och körde iväg jätte snabbt. Och jag körde direkt hem och min fru sov och mitt barn så jag trodde allting var okej. Men när jag vaknade så hade någon knackat på dörren sa min fru så hon sa till ig att öppna så jag öppnade och där stog 3 poliser. Och de sa att jag var misstänkt för brott av mord så de gripte mig och tog mig till polis stationen och hade förhör och tillslut så fattade de att de va jag. Så vi fick ett datum om domstollen så jag fick de i ett brev och det var bara 3 månader tills jag skulle dit och min dotter skulle också föddas då så jag ångrade det jag gjorde men samtidigt inte men 3 månader senare så åkte jag till domstolen och jag hade en bra advokat så jag fick mycket mindre straff för de jag än skulle få så jag fick 2 och ett halvt år. Och sen 2 och ett halvt år senare så blev jag utsläppd ur fängelset och jag föröskte ringa min fru men hon svarade inte så jag sökte upp var hon bodde och jag gick dit för det var ändå rätt så nära så jag åkte dit med buss. Och sen när jag kom fram dit så knackade jag på dörren och sen så öppnade en man och jag frågade om min fru eller ex fru var där och han sa ja hon är här vem är du? och jag sa att jag var hennes man och han blev väldigt arg och sa att han var hennes man. Så hajn kallade på henne och direkt när hon såg mig så gick hon igen och han sa bara hejdå och han smällde dörren rakt i mit ansikte. Så jag var völdigt besviken men sen så ringde min gamla vän och frågade ifall jag har nåätt jobb eller nåt sätt att känna pengar på så sa jag nej men jag visste att han var kriminell så jag sa att jag inte ville bli kriminell så jag la på. Några dagar senare så ringde jag tillbaka och sa att jag vill nog bli kriminell för jag hade inget annat sätt att få pengar på så jag mötte upp med honom och sen så blev jag kriminell kan man säga och nu så kommer jag att försöka bli den kändaste och populäraste kriminellen i sverige.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag ska bli kriminell och försöka bli boss i nåt gäng.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte bara tänka på sig själv man måste tänka på de andra också om du har en mycket snabbare bil en kanske en polis så måste man matcha hastigheten ed polisbilen asså man ska inte använda bilen så att man kommer iväg direkt man måste göra så att de också har en chans att kunna fånga dig.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja jag har tyvärr gjort det jag var ny och jag visste inte hur man rpa så jag rpa inte på skador eller alls men har lärt mig från mina misstag så det kommer aldrig hända igen.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM man får inte alls döda någon utan andledning det bryter mot reglerna och VDM man får inte alls använda sin bil som ett vapen och COPBAIT man får inte ta en polis uppmärksanhet för att få de efter dig för dom har mycket viktigare saker att göra än att slöa sin tid på de.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag tycker bara att jag hade varit en bra medlem och kriminell det är det ända jag kan säga men Tack så mycket för att du lsäte detta!

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Inte tagit intervju på tid

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka