Nekad Daniii | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Amiri

Medlem
Meddelanden
273
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199824759967/

Ditt Hex-ID: steam:11000016f21ec9f

Vad är din discord tagg? kfzxq.cfx / !ghostyy

Vem var det som bannade dig? Toris

Bild på banmeddelande: Screenshot 2025-04-13 220856.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att Toris valde att banna mig för fusk eftersom jag bröt mot reglerna. Oavsett anledning till varför jag satte på fusket, så var det ett val jag gjorde, och jag visste det inne i min kropp att det kunde få konsekvenser. Ja, jag ångrar det. Inte bara för att jag blev bannad, utan för att det förstörde hela Unive upplevelsen, både för mig själv och för andra som t.ex. mina vänner. Fusk kanske ger en tillfällig "fördel". Det är ett svek mot andra spelare och mot mig själv, för jag sabbade min egen möjlighet att växa och bli bättre på RP riktigt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag lockade på min väns huvud i ungefär 5 sekunder sedan så stängde jag av fusken och använde aldrig fusken igen och har aldrig gjort det innan så det är att jag hade fusk i ungefär kanske 10 sekunder, ni kan också pc checka mig ifall ni vill det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag måste vara ärlig, det var inte en felakig ban, det var jag som gjorde fel. Jag anände fusk på servern, och även om jag vid tillfället kanske inte insåg allvaret i det, så förstår jag nu att det förstörde upplevelsen enlig er då.

Jag ångrar beslutet och respekterar att staffen (Toris) agerade som hon gjorde. Det jag hoppas nu är att få en andra chans, och jag kan lova att det aldrig kommer hända igen. Jag har lärt mig av det här misstaget, och om jag får återvända vill jag bara bidra till bra RP och respektera reglerna fullt ut!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja 2 gånger.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Istället för att sätta på fusk borde jag ha valt att spela spelet på rätt sätt. Jag kunde ha lagt tid på att bli bättre genom att lära mig reglerna bättre, öva på min RP, och respektera processen som alla andra gör.

I efterhand inser jag att inget fusk är värt att förstöra sitt rollspel och tappa förtroendet från rpn. Det var ett val som jag ångrar, och jag vet att det finns mycket bättre sätt att hantera såna situationer framöver.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har definitivt lärt mig något efter att jag blev bannad för fusk. Framför allt har jag förstått hur allvarligt det är inte bara för reglernas skull, utan för hela känslan och gemenskapen i en RP-server. Fusk förstör inte bara spelet för andra även ifall det bara vart på i några sekunder så förstör det även ens rp, förtroende och möjligheten att vara en del av en jätte bra community och bra rp.

Jag har också lärt mig att det inte finns några genvägar som är värda det. Det känns inte bra att ha "vunnit" något om det inte är på riktigt. Det jag värdesätter nu är att spela ärligt, bygga upp min karaktär genom riktig RP, och vara en del av en community på rätt sätt.

Den här situationen har fått mig att tänka till och ta ansvar. Om jag får en ny chans kommer jag visa att jag lärt mig av mitt misstag inte bara med ord, utan genom hur jag spelar framöver.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Vill säga att jag verkligen inte är ett sånt litet barn som bara sitter och fuskar och sitter och håller på så, utan jag tar verkligen ansvar för detta beslut och kommer ej upprepas. Jag har verkligen ångrat detta beslut och har raderat allt fusk och allting som har med fusk att göra, nu när jag tänker till tilbaka till dem tiderna så vet jag inte vad jag trodde jag var, asså ifall jag lekte mig något för jag hade fusk i rp eller något sånt men har verkligen kunnat reflektera mig ifrån det dära, är till och med inte vänner längre med han som gav mig fusken då dem vart "undetectable" så dem tiderna har tagit ett slut på och kommer ej att behövas upprepas.
// Dani😃

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka