Nekad Daniii | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Amiri

Medlem
Meddelanden
273
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199824759967/

Ditt Hex-ID: 110000159d1e370

Vad är din discord tagg? daniii.zzz

Vem var det som bannade dig? Toris

Bild på banmeddelande: Screenshot 2025-03-04 180044.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jo för att jag använde mig utav fusk. Men jag ska vara helt ärlig jag gjorde ej något med fusken men jag bara hade det jag vet ej varför men det var väldigt dumt, asså ifall jag hade fått en till chans så hade detta inte hänt igen jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att jag använde mig utav dessa Fusken, förlåt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min vän åkte runt lite sen så hade vi rånat två personer nära "vallmo plocket" så efter vi hade rånat dem så körde vi ifrån där och så blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej, det vart ingen felaktig ban och det var verkligen jag som hade gjort fel jag ber så hemskt hemskt mycket om ursäkt och jag hade verkligen velat få en till chans. Jag har aldrig blivit bannad förut för fusk men jag lovar er jag har redan tagit bort fusket och ni kan pc checka mig och allt snälla jag ber er. Om jag hade fått en till chans så hade det varit väldigt snällt utav er, ber så mycket om ursäkt för att jag bröt mot reglerna!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har blivit bannad 2 gånger förut men det handlade verkligen inte om fusk, hade inte ens fusken då. Men det handlade om att jag pratade ooc när jag vart ny till fivem och att jag lootade döda kroppar.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle aldrig ha haft fusken, ALDRIG vilket jag aldrig kommer ta tillbaka för nu när jag vet konsekvenserna så helt ärligt var det inte lönt att ha dem, jag skulle aldrig ha laddat ner dem för första början heller. Förlåt

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har verkligen VERKLIGEN lärt mig ifrån denna ban att det verkligen inte var värt det och att jag aldrig skulle ha brytit mot eran, UniveRP's regler för att konsekvenserna är väldigt jobbiga och som sagt ber så hemskt mycket om ursäkt hoppas ni kan ta min förlåtelse och unbanna mig men jag ber er ni ser hur mycket jag gör för denna bannen och jag kommer verkligen inte göra om det som ni ser jag lovar, förlåt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Toris jag ber så hemskt mycket om ursäkt för mitt beteende som jag också då har haft och för det jag har gjort. Ber så hemskt mycket om ursäkt

Du gör ditt arbete på en väldigt hög och bra nivå. Jag ser också att du försöker göra servern bra och att du verkligen lägger din tid och din kraft bara för att servern ska vara o ett bra skick. Jag förstår mina konsekvenser om min bann och ber så mycket om ursäkt jag menar verkligen det. Jag älskar verkligen att köra och rpa på denna server och det var den bästa upplevelsen jag har fått från denna server. Jag har kollat på väldigt mycket videos om unive och har verkligen saknat det. Hoppas du förlåter mig och ser väldigt mycket fram till vad du har för svar Toris, förlåt mig.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka