Nekad Daniii | Ban Överklagan [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Amiri

Medlem
Meddelanden
273
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199824759967/

Ditt Hex-ID: steam:11000016f21ec9f

Vad är din discord tagg? kfzxq/daniii

Vem var det som bannade dig? Toris

Bild på banmeddelande: Screenshot 2025-04-18 034133.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag har använt mig utav fusk vilket jag förstår men verkligen ber om ursäkt om, och aldrig komemr hända igen. Hade det på i ungefär 30 sekunder sedan efter stängde jag ner det, använde det bara lite snabbt så att jag kunde se hur det såg ut och hade aldrig använt det för att kunna vinna i ett scenario! Ni kan även kolla loggsen eller något sånt så ser ni på där att jag bara lockade i typ 10 sekunder sedan efter så stängde jag ner det och använde det adlrig igen och sedan efter blev jag bannad, ber om ujrsäkt för att bryta mot reglerna men igentligen så är det inte väldigt väldigt grovt då jag bara hade det på en pytten pytten liten stund och skulle aldrig ALDRIG använda det i ett scenario där det seriöst invalverar att man kan vinna eller förlora!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade bara det på i ungefär 30 sekunder och lockade en gång på min väns huvud sedan efter blev jag bannad. Jag hade det på så lite tid för att jag ville typ testa det på Unive men ångrar att jag satte på det till och med i en sån kort period, vilket vart ett misstag även ifall det vart så kort tid. Och jag hoppas att ni kan märka hur mycket jag verkligen ber om ursäkt för att jag hade det på även så kort och verkligen vill kunna spela på Unive och kunna få uppleva mer och fantastiska scenarion med andra männsikor samt vänner.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej, tycker inte det vart så felaktig då Toris gör sitt arbete och fattar varför jag blev bannad, jag hade också gjort vad hon gjorde. Men Unive har verkligen verkligen en speciell plats i mitt hjärta och vekrligen älskar att kunna rpa på denna server, då jag tycker att det är så jävla roligt att kunna få chansen att uppleva en sån bra rp server. Och jag ber så mycket hemskt om ursäkt och ville verkligen inte använda det emot andra personer så att dem inte kunde få uppleva en tro rp utan jag hade det på i några sekunder sedan efter stängde jag ner det och jag lovar er att detta är sant och jag talar sanning 100%!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja två gånger
1: Snackar ooc med vän
2: Lootar nerskjutna(döda) kroppar
Har verkligen lärt mig utav dessa och det håände aldrig igen och det hände även inte att jag sätte på det programmet igen då jag redan har tagit bort samt återställt hela min dator för att få en fräschare uppelvelse.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle aldrig ens ha tänkt tanken att sätta på fusk inne hos er då ajg inte förstod konskevenserna och tog dem inte på allvar och tänkte inte seriöst. Ber så mycket hemskt om ursäkt 320 och förlåt för att jag bröt mot dina regler vilket jag tar full ansvar för och med all respekt så menar jag verkligen förlåt och hoppas att du ta min förlåtelse och kunna ge mig en ny chans så att jag kan starta igen och inte på det dära sättet jag gjorde innan, ångrar det!!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig väldigt mycket ifrån min ban och ber hemskt om ursäkt till hela hela staff teamet speciellt 320 denna servern har seriöst en speciell plats i mitt hjärta!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka