Accepterad DanielT | Ban överklagan [edvin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DanielT

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/DanielT05352/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: SO-40 | S. Daniel "Eller" SO-40 S. Daniel

Vad är din discord tagg? DanielT#5743

Vem var det som bannade dig? Står inte vem som bannade mig.

Hur lång tid var din ban? 20 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by server: Du har blivit avstängd för: Combatloggning ~^8Ax3l. Återstår: 18 dagar 23 timmar 45 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på multipvp.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Dom bannade mig för att jag lämnade servern efter att jag blev knivhuggen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag vet inte vad som hände för att jag lämnade och gick och sov efter att jag blev dödad. Nästa dag när jag ville joina så stog det att jag blev bannad i 20 dagar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var både en felaktig ban och att jag gjorde fel för att jag borde inte ha lämnat servern men ni måste förstå att jag var vaken i 24 timmar och hade inte sovit, så jag tänkte inte på att jag kunde bli bannad. Det var dumt av mig att lämna men jag tycker att ni borde ha taggat mig i discord eller något och fråga varför jag lämnade . För att den som bannade mig visste inte att jag behövde sova. Ber om ursäkt att jag lämnade och kommer aldrig göra det igen.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har aldrig fått ban innan

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde inte ha lämnat , Jag borde ha väntat ut dom 10 minuterna så att jag kan respawna och sen lämna.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, Att jag inte ska lämna oavsätt vad som händer . Ber om ursäkt igen

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka