Daniellllo13 | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Daniellllo13

Icke Medlem
Meddelanden
57
Reaction score
2
Användarnamn: Daniellllo13

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198261496676/

Vad är din discord tagg? Daniellllo13#5152

Var är du avstängd? FiveM Servern

Vad är du bannad för? För att en staff gjorde fel och han ville inte erkänna detta Så han bannade mig och tog bort mitt jobb

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag följde efter dom poliser för att jag är vakt chef eller jag va det tills dom tog bort mig. Men poliser åker ful fart till bilfirman detta va länge sen och dom bannar mig nu men polis åker ful fart till bilfirman och köpte bil där i från och dom kickar mig för suntförnuft

Har du varit avstängd här förut? Isåfall förklara varför. Jo för tydligen att jag körde mot rött

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag vet inte

Har du lärt dig någonting efter din ban? Aa att man inte ska följa efter poliser

Har du läst våra regler? Ja

Jag förstår inte riktigt? Vad är du bannad för?

MVH Pontus

Jo, men man ska inte följa efter poliser även om man är "vakt" det man gör som vakt är att tillexempel vakta på bilfirman, händer något där så avvisa man personen från platsen, lyssnar han inte så tillkalla man polis. Men man följer aldrig efter polisen bara för att man är vakt

MVH Pontus

Det här är ju inte hela sanningen? Din polare som även är whitelist ansvarig har tagit bort alla dina varningar flera gånger, så du blev bannad för du uppnådde 3 varningar, egentligen hade du 4.

Därmed nekar jag din ansökan.

mvh Latchoman

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka