Nekad Daniellllo13 | Ansökan till servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Daniellllo13

Icke Medlem
Meddelanden
57
Reaction score
2
Användarnamn: Daniellllo13

Hur gammal är du? 15

Vad heter du? Omar

Vad heter du på discord? Daniellllo13#5152

Mellan vilka tider kan du oftast spela? I alla tider Detta beror på om något händer eller om jag ska ut men annars alla tider

Varför ska just du bli servervakt? För att jag är Aktiv jag är seriös och jag är mogen Rpar bra och gör detta åt rättvisa gör så att alla ska följa regler och grundregler för att jag låter inte folk få RPA om dom inte kan följa multi PVPs Regler eller dom vanliga. Jag pratar samningen och säger saker så att folk blir glada detta så att jag har många enfaren som detta eller högre. Jag har även gjort 2 server.

Varför vill du bli servervakt? För att jag vill hjälpa till er och hjärna vara en del av servern, jag vill kolla på folk och hjälpa till er att alla ska följa regler och låta dom ha ett grymt Rp och låta folk komma in och RPA så bra som möligt.

Är du whitelistad på serven? Ja det är jag tog även detta intervjuet 3 gånger för skoj skull Och har även läst regler

Har du varit bannad serven förut? Nej inte på riktigt men har varit bannad på dåliga anledning som körde mot rött eller som rökte på stan

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka