Ej Antagen Daniell1324 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Daniell1324

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Daniell

Vad heter du på discord? dan1ell_0908

Ange ditt födelsedatum 13 Mars 2009

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jo, det som fick mig att bli medlemskap ansvarig va att jag vill kunna hjälpa de som vill bli medlem. Och att hjälpa medlemskap-teamet. Och sen vill jag att nya spelare kommer in. Som sagt jag tycker att de är inte jätte många som är medlemskap ansvariga.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag tycker ni, ska välja mig för jag kommer vara mycket aktiv kommer ofta kunna ta medlemskap intervjuer. Sen så kommer jag försöka se vilka som är problem spelare så jag inte bara tar in problem spelare. Jag kommer lägga mitt arbete mycket seriöst och trevligt så de jag tar intervju med ser att vi e en trevlig server. Sen så kommer jag göra så att alla som tar intervju rpa seriöst och inte bara går in för att lalla på servern. Sen så kommer jag arbeta väldigt seriöst och ta mitt jobb seriöst. Varför ni ska välja mig är för att jag kan hantera stress bra och kan sitta länge för att folk kan ta sina intervjuer.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska bemöta, människor med respekt och va trevlig mot dom. Sen ska man inte avbryta dom när det pratar eller nåt. Sen ska man va hjälp sam sen ska man alltid hålla en god ton. Och vara trevlig.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Man ska kunna rpa med hög rp nivå och med socialt rpande. Sen att alla ska känna sig välkomna och att ge alla en chans att bli hörda. Och att man ska ta rpn seriöst.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Jag anser att man ska ha socialt rp och positiv. Man ska va mogen och inte lalla på servern. Man ska ta sin medle mroll serös och inte bara gå och slå folk bara för man är medlem.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? forum och intervju

Hur ser din aktivitetet ut? Jag kommer kunna va aktiv 6 timmar ungefär varenda dag i för utom tisdag och onstag (jag har träning då)

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej😃

+rep tycker att han förtjänar att bli medlemskaps ansvarig då jag känt han länge och han har varit välldigt bra som medlemskaps anvarig på andra serverar tidagare!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka