Accepterad DANIELL | Medlem ansökning [ADDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

DANIELL

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Daniell

Vad är ditt discord namn? Daniell_12345

Vad är ditt födelsedatum? 9 April 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abdi Pettersson han växte upp med sin bror som är kriminell så han har set många grova saker. När han fyllde 14år började han sälja droger åt sin kusin han gillade de inte men han och in bror är fattiga. Men när han fyllde 17år började han göra mer grova saker som att åka till México och hämta droger. Men en dag så så blev han råndad i México men innan dom han att ta sakerna så tog han upp en kniv och hög dom det va den första gången han någon sin hade dödat någon. Han var så ledsen att han tog ett undan tag från kriminaliteten. efter en vecka så började han göra små saker igen ssom att sälja droger vanligt. Men han skulle ringa sin kusin men kusinen svarade inte så han blev orolig. Men det va då han såg nyheterna att sin kusin hade dött. Så han fick reda på vem det va och vart han bodde till slut så fick han reda på vart han bodde så han åkte dit och gick in och dödade han det va då han tänkte att aldrig göra något kriminellt igen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med rolig rp, bra rp, social rp, kommer se till så att folk inte ser denna servern som en toxicc/dolig server. jag kommer tipsa folk som är ny till att rpa. Kommer inte bryta mot reglerna och om det är någon som gör det kommer jag säga till någon staff att ha extra koll på den så att han inte gör om det. Jag kommer vara aktiv ungefär dyngetrunt. Och att alla ska ha så roligt som möjligt!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att båda ska ha roligt även om den inte vinner. Till exempel om någon blir jagad av en polis och blir tagen så ska han ha haft roligt i scenariot. båda ska ha så kull som möjligt. Man måste inte vinna ett scenario så att det är kull.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, det har jag. RDM som står för random death match att man dödar någon utan anledning. VDM som står för vehcle death match att man använder sit fordon som sitt vapen. Metagaming att man tar saker ooc och använder det ig. Powergamin att man använder omänsliga super krafter . Copbait att man försöker få polisens uppmärksamhet. Sunt förnuft att man ska tänka logisk.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Yes, då jag har rpa i 1 år nu!

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej :)

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Din Medlemskaps ansökan har Godkänts.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Tillbaka