Nekad DANIELL | Medlem ansökning (1Blixten)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

DANIELL

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Daniell

Vad är ditt discord namn? Daneyouheard

Vad är ditt födelsedatum? 3 Januari 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abdi Pettersson. Han växte upp i ett fattigt hem. I Afghanistan. Hans familj Va fattiga dom hade knappt råd med kläder eller mat. Hans pappa va militär i Afghanistan. Han blev dödad innan ens Abdi va 4år. När Abdi fyllde 4år så flyttade dom till Sverige. Dom hade knappt nåra pengar då hans mamma fick jobb som städerska. Så Abdi började sälja vapen och droger till sin kusin. Som var med i ett gäng. Han ville inte göra det men han kände sig tvingad att göra det då han vill ha pengar till sin familj. När han fyllde 15 år så började han göra tyngre saker som att åka till México. Och sälja droger och vapen där. Men än gång när han stod på gatan och sålde droger så åkte en svart Bmw och sköt honom i magen och benet. Många hörde skotten aå dom ringde polisen och ambulansen. Han fördes till sjuk huset med blå ljus han va räd att han aldrig skulle få se sin mamma igen. Men som tur va det att han inte dog men han va tvungen att gå på kryckor i 1år. Så han tog ett undantag från det kriminella livet och började jobba som sociolog. Han tyckte det var tråkigt då han ville jobba med billar. Men 1år efter så gick han och gjorde en ansökan till mekonomen. Och han blev godkänd. Men han fick reda på att sin kusin har blivit dödad av ett annat gäng. Och han skulle hämnas. Så han fick reda på vem det va och vad han bor. Han tog sin kusins pistol åkte hem till han och sköt han 2 gånger i huvudet. Sen fick polisen reda på tt det var Abdi som sköt honom och han fick 3år fängelse. När han kom utt så började han jobba på mekonomen

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag, Kan bidra med socioalt rp. Kommer göra så att alla har roligt och inte att folk tror att det är en toxic server!!. Sen så kommer Jag göra så att det är både roliga en också spännande scenarion. Så att alla bara har roligt. Att rpa på denna servern. Jag kommer bidra med mycket bra rp. Och jag kommer inte köra från polisen hela tiden för att det är roligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär att alla ska ha roligt inte bara dig själv. Man behöver inte alltid vinna för att det ska va roligt. T.ex på ett bankrån. Social rp. Man behöver inte vinna för att ha roligt.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Yes det har jag. t.ex meta gaming det betyder man tar information från ooc och använder den information ig. vdm man tar sitt fordon och använder det som sitt vapen. Man får inte döda någon med sitt fordon. Man tar sitt fordon och kör över någon som riktar en på dig. rdm man dödar någon random. Om man typ kör till torget och sjkuter någon medvetet utan anledning. Det e dom viktigaste 3 regler som jag tycker ska kunna få bra rp.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Yes det har jag jag har spelt rp i 1år nu. Och jag har spelat unive innan men slutade efter somarlovet. Och jag vet hur rpn är och hur man ska rpa på servern.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej.

Din Medlemskaps ansökan har Nekats. Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Tillbaka