Accepterad Danielking | Whitelist ansökning [APELSINEN!!!]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Danielking

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
1
Användarnamn: Danielking

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198981300599/

Vad är ditt namn i verkligheten? Daniel

Vad är ditt discord namn? Danielking

Vad är ditt födelsedatum? 30 Januari 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en ung man med namnet Alex. Han har varit med om mycket hemskt, det värsta var när hans föräldrar dog påvägen hem efter att de hade handlat. Kvar var det bara 14 åriga Alex och hans lillasyster som han fick ta hand om på egen hand. Hans pappa var kriminell och fick Alex att bygga hat mot polisen, men idag har Alex ett helt annan mål han har även stora drömmar på att skaffa familj och kunna ta hand om de och hans lilla syster som är endast 15 år idag.

Varför ska just du bli whitelistad? för att jag tar det mer seriöst än de flesta. sedan är det bra att visa att man kan reglarna.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att bli mindre begränsad. Sedan är det bra att få det avklarat at då kan man även skaffa jobb och så vidare.

Hur många timmar har du på FiveM? på denna gubben inte så mycket annars har jag haft upp till 160 timmar.

Hur hittade du Multistaden? Mina vänner rekommenderade servern för mig.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej inte alls.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej! slutade för ett tag sedan tänkte börja igen.

tycker denna ansökan är bristlig. men jag är berred på att se vad du kan bidra på en muntlig intervju.

vidare till intervju.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka