Nekad Danielking | Ban överklagan [Ax3l]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Danielking

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198261496676/home

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Iam the king eller samiro99 tror jag.

Vad är din discord tagg? daniellllo13#5152

Vem var det som bannade dig? melvin och kazlick

Hur lång tid var din ban? permanent

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Blacklistad Från server

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? det var så att jag och min vän skulle till blackmarket/svarta marknaden och då var det ett gäng som råna oss, vi sa ok det är lungt sen var det andra personer som råna fast samma gäng, vi sa denna gången gör det inget men asså det blir kånstligt om de rånar oss igen. Så efter blir vi rånade igen av samma gäng asså jag blev helt lackm sen efter vill de råna oss igen så vi åkte en bmw m5 i sand vid sandy sen bad de mig att sätta mig i support så sa jag till kazlick att jag är (Philips kusin) vilket jag aldrig borde göra.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag blev rånad flera gånger kanske 4-5 gånger sen blev vi ganska arga så de ville råna oss igen så vi körde bmw m5 i sand vid sandy vilket är fearrp sen efter det så bad de mig att sätta mig i support och jag villle göra kazlick rädd så jag sa till han att jag var Philips kusin

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var ju en hellt korrekt ban på grund av att jag sa att Philip var min kusin vilket är fel att säga men jag ville inte göra det men min bror tvinga mig så jag sa det bara. Efter när Melvin ville snacka med mig så skulle Melvin unblacklista mig han sa, aaaa anej ska man sen sa han tyvärr men jag vill att du gör en banöverklagan satt då kan du bli av med din blacklist,

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har gjort banöverklagan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja att bara vara tyst och inte säga något till kazlick

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att aldrig ljuga för staffs bara vad sanningen är.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka