danieldakduoki070 | Ansökan till Trainee

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

TheGodfather

Medlem
Meddelanden
34
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? dani

Vad heter du på discord? AK-47#0081

Ange ditt födelsedatum 28 Juni 2005

Ungefär hur ofta är du inne, vilka tider? Vardagar 15:00 -20:00
Helger 19:00 - 04:00 +

Vad är det som får dig att söka till Trainee? Jag vill kunna hjälpa till så mycket som möjligt både på fivem servern och discord servern, jag vill kunna hjälpa folk med de dom behöver hjälp med helt enkelt! Samt hjälpa med att prata med folk i support och ta det vidare med någon som är högre uppsatt än mig i staff teamet

Vad skulle du säga att du skulle vilja jobba för att utveckla på servern? det som får mig att söka till support eller rättare sakt Trainee är för att jag ser hur roligt det skulle vara att att få vara och få ha den äran jag har velat under en lång period velat söka till Trainee det hade varigt gätte roligt och få hjälpa er underbara staffs som hjälper mig/alla på servern jag vill bli en av er och ge support till alla där ute som behöver det så här kommer det vara för mig jag kommer först noclipa och gå runt och kolla läget på servern och banna/kicka eller vad som behövs för att det ska bli en bra rp nivå på servern som möjligt sedan kommer jag att läsa lite ban överklagans/andra grejer som jag behöver på ww.unive.se sedan kommer jag att sätta mig support och ta lite support ärenden och sedan kommer jag också hjälpa servern att utväcklas mer än vad den redan är! jag kommer också läsa massa grejer på unive och hjälpa andra med support ärenden jag kommer svara på /report och /help och hjälpa dom som behöver hjälp så mycket jag kan! och kommer stötta alla unive spelare till 100% och kommer hjälpa alla så gott jag kan och kommer också att ge varningar om folk inte följer reglerna! jag kommer först att ge dom en chansen men lyssnar dom inte så kanske jag kickar och lär dom inte sig av det bannar jag! det bror på jag har erfaren het jag har varigt support på en annan server innan men kommer aldrig vara på den servern mer det var den sämsta server dom behanlade inte mig bra där men jag bryr mig inte mer kommer satsa på unive och kommer hoppas på att min dröm blir san att jag får bli en del av staff teamet det hade varigt rolig för jag har velat vara en del av staff teamet jätte länge jag vill vara en del av det för jag känner att jag hade passat i den kan alla komandon m.m jag älskar unive roleplay och alla fina staffs och jag vill bli en av er och kunna hjälpa andra lika mycket som ni hjälper andra jag blev intresserad av att ansöka till Trainee för att jag såg hur underbara staff/ledning det var på unive så jag tänkte varför inte ansöka en dag kanske jag blir lika underbar som ledningen det känns bra att hjälpa folk med det dom vill ha hjälp med så tror att jag kommer passa in i staff teamet och om jag kommer med så hoppas jag att dom tycker jag är bra och passar in i staff teamet och en grej till jag älskar att prata med folk så jag tror att jag hade passat i det!

Hur länge har du spelat på Unive? i snart 1 år

Har du några tidigare erfarenheter? Jag har vart support på Multivers och jag var ganska omtyckt och man behöver ju en treinee som är omtyck

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /kick (id) (anledning) man sparkar någon från servern/fungerar som en varning.
/sqlban (id) (dagar) (anledning) banna en person på bestämd tid.
/sqlunban (hex id) unbanna en person.
/sqlbanhistory (steamnamn) ser alla gånger personen har varit bannad.
/sqlbanoffline man bannar en spelare som är offline.

/togglename man ser allas namn över deras karaktär.
/toggleid man ser allas id över deras karaktär.
/freeze (id) man fryser en spelare, bra om man ska kolla deras id om de t.ex. kör bil.
/addkey (id) (namn på nyckel) man ger någon en nyckel
/giveitem (id) (namn på föremålet) man ger någon ett föremål

/ooc man skriver i ooc chatten som alla kan se
/sv servervakts chatten
/sc Staff chatten

/revive (id) man räddar/gör så att någon blir till liv, t.ex. om de döttt av bugg.
/goto (id) man teleporteras till en spelare.
/bring (id) spelaren teleporteras till min position.
/setperms man ger någon perms som t.ex. mod osv.
/setjob man ger någon ett jobb.
/spec man får upp en lista med alla spelare på servern och man kan då välja någon att specca eller kicka.
/spec (id) man speccar en viss person.
/specoff man slutar specca.
/skin (id) personenen får upp en meny där dom kan ändra sina kläder.
/noclip man blir osynlig för andra spelare.
/who (id) man kollar om personenen är icke-medlem, medlem eller kriminell.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Jag skulle verkligen uppskatta att jag blev godkännd de skulle betytt så mycket

Tillbaka