Accepterad Daniel132 | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hassoni

Medlem
Meddelanden
296
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Daniel

Ditt discordnamn: abuhassan.

Ange ditt födelsedatum 7 Maj 2008

Varför ska just du bli staff? Dom senaste månaderna har jag blivit sugen på att bli Staff och vara med team och hjälpa till. Jag ansökte en gång och jag blev accepterad men senare nekad i intervjun och vill ha gärna en ny chans. Jag har oftast sätt lalla i servern och att folk inte följer reglerna och när det händer i scenarion så kan det bli väldigt tråkigt och sånt förstör RPn och jag vill gärna hjälpa till och stoppa dessa problem. Samt finns det många inkompetenta spelare i unive och mitt mål är att få bort alla problem spelare i unive och förbättra servern eftersom det är ingen PVP server det är en RP server och där ska man RPa inte spela för att bara skjuta.
Jag har också märkt att i support kan det vara lite långsamt ibland eller när man skriver i reports att man behöver hjälp och det kan vara ganska jobbigt och stassigt för staffsen vill gärna hjälpa till med det.
Ett till mål jag har om jag blir staff är att förbättra RPn i Unive och jag hoppas att jag kan hjälpa till med att göra det!

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Tycker att allting fungerar men det begår förfarande regelbrott i Unive. Några av dom följs väldigt bra och visa inte lika bra. Jag vill att dom som inte följs lika bra som dom andra bör förbättras som exempel fearRP, att man spelar för makt och pengar(PWG) och folk som har brist på social RP. Sånt tycker jag borde förbättras inom RPn det finns andra grejer som borde förbättras men jag nämner grejer som jag har personligen stöt på IG.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Det finns flera sätt men det sättet jag kommer göra om det fungerar bra är att be dom och hoppa support och jag vill att dom ska förklara sin sida och varför dom har begått regel brottet sen så kollar jag loggsen och ser vad som har hänt och då kan jag då ta beslutet eller om jag är med några andra i Staffs i support och snackar med dom vad hen gjorde fel och hur länge ban den borde få. Man kan också fråga om man kan skriva i generellt om den här regelbrottet som en påminnelse.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Jag tycker det sättet man agerar som mest professionellt är att man ska ta sitt arbete seriöst och inte bli arg på en spelare som har gjort fel utan att man pratar med ett sätt så dom tar dig mer seriöst som exempel att man är lite hårdare när man pratar med dom. Sen efter det så ska kollar från deras perspektiv och vad som har hänt inte att banna dom direkt utan att prata sen efter det kan man ta beslutet.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Jag är aktiv varje och spelar men jag brukar komma hem 15:30 - 16:00 varje dag efter skolan och jag kan vara aktiv till kl 23:00.
På helgerna brukar jag vakna kl 12 och jag brukar spela tills jag känner för att dra. Det kan bli så att jag har lite i skolan jag måste göra så jag kan stanna där nån timma extra och jobba på mina arbeten.
Jag kommer alltid hem i tid men om jag kanske gör något annat så kan jag komma hem lite senare.
(nu är det sommar så jag följer rutinen när jag har helg)

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelar unive i 6 månader men har kört servern som icke medlem från oktober men körde inte oftast men när jag börja spela varje dag var det ca 6 månader sen

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej men man måste börja från nånstans!

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Donation, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? vill hälst inte jobba som krim eftersom jag rpar som kriminell om jag blir krim ansvarig så kan jag till exempel inte vara med i gäng och vill häller inte jobba inom RP eftersom jag vill att folk ska förklara till mig vad som har hänt därför väljer jag support ist.

+Rep skön och duktig på att vara sv så jag tror att han kommer bli en väldigt bra staff.

+rep hundra gubbe känner ig stabil mogen och aktiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka