Accepterad Daniel Söderman | Ban överklagan [Liiam]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Daniel Söderman

Icke Medlem
Meddelanden
60
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199118531098/

Ditt Hex-ID: 11000014509ba1a

Vad är din discord tagg? Dynamit Harry#4237

Vem var det som bannade dig? Liiam

Hur lång tid var din ban? 1 dag

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? failrp

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att staffsen såg att jag hade en ak och inte hade en väska

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag skulle visa för dom i mitt gäng att jag hade en ak 47

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det var inte en felaktig efter som jag hed ingen väska eller något och vapnet i.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. första gången va för typ 2/3 när jag rånade en butik då hade jag inte koll på reglerna och jag viste jag inte vad jag gjorde och nu då så klart

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att jag hade haft en väska jag skulle gå och fixa en väska men blev bannad istället men jag kommer aldrig göra om samma fel

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja absolut har jag gjort det kommer aldrig göra om det

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka