Nekad peter söderman | Ban Överklagan [Fille]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

peter söderman

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Emilio234893429/

Ditt Hex-ID: steam:110000147d929e0

Vad är din discord tagg? emilio2.09178

Vem var det som bannade dig? Fille

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-05-31 235617.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror jag blev bannad för att jag sköt någon utan att rollspela först. Det var fel av mig och jag förstår att det går emot reglerna. Jag tänkte inte riktigt efter i stunden och det var inte meningen att sabba för någon. Jag vet att ni i staff gör ert jobb för att hålla servern bra, och det respekterar jag. Jag gjorde ett misstag, men jag har lärt mig nu och kommer inte göra om det. Jag gillar verkligen servern och vill gärna få en chans till att visa att jag kan sköta mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Precis innan jag blev bannad så körde jag runt och såg en bil som tillhörde ett gäng vi låg i konflikt med. Vi hade krig med det gänget, så jag tänkte inte så mycket utan hoppade ut ur bilen och började skjuta mot dem bakifrån. Jag trodde det var okej på grund av kriget, men jag gjorde helt fel som inte hade någon riktig anledning just där och då, och framför allt att jag inte pratade med personen eller skapade en RP-situation innan jag började skjuta. Jag fattar att det inte spelar någon roll om vi har krig man måste fortfarande följa reglerna och göra saker på rätt sätt, med tydlig kommunikation och RP. Det blev RDM, och det var mitt ansvar. Jag borde ha hanterat det annorlunda.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag hoppade ut ur bilen och började skjuta bakifrån på bilen eftersom vi hade krig mot det gänget. Jag förstår att det var en spänd situation, men jag borde ha gjort det på ett bättre sätt med RP och dialog innan.
Jag tycker inte att bannen var helt felaktig, för jag gjorde fel när jag sköt utan någon ordentlig anledning eller kommunikation. Regeln om att inte shoota utan RP finns av en anledning, och jag borde ha följt den även under kriget. Så det var nog jag som gjorde fel i situationen, inte staff som bannade mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för att ha tjuvkopplat bilar och inte rpat på skador, och jag förstår varför det är fel. och varje gång har jag försökt lära mig av mina misstag. Tidigare bans har fått mig att förstå hur viktigt det är att följa serverns regler och verkligen spela RP på rätt sätt, särskilt när det gäller saker som skador och tjuvkoppla bilar. Jag jobbar aktivt på att förbättra mitt spel och mitt RP så att jag inte gör samma fel igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat göra annorlunda genom att först prata med personen och skapa en RP-situation innan jag började skjuta. Även om vi hade krig mot gänget, borde jag ha följt reglerna och gjort det på ett bättre sätt, med dialog och tydlig anledning. Istället för att bara hoppa ut och skjuta direkt, hade jag kunnat försöka lösa det med RP först.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig mycket efter bannen. Jag förstår nu att även om vi är i krig mot ett gäng så måste man alltid ha en tydlig anledning och prata med personen innan man börjar skjuta. Man måste följa reglerna och göra RP på rätt sätt, annars förstör man för alla andra. Jag ska tänka mer innan jag agerar nästa gång och spela mer seriöst.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, ta er tid, jag vet att ni ändå kommer att göra ett rättvist beslut.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka