Ej Antagen Daniel larson | Ansökan till Servervakt [Elias]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Daniel larson

Icke Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Vad heter du på discord? himpa.p

Vad är ditt Hex:ID 76561199818267804

Ange ditt födelsedatum 18 December 2012

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag skulle beskriva den som en upp och ner dag för att det kan bli mycket plugg och sånt men när det inte är så mycket att plugga så har jag träning.men det mesta dagliga som är i min dag är nog antingen att spela eller plugga det är en daglig rutin

Hur länge har du varit medlem på Unive? jag har varit medlem sen 9 jan 2026 igen efter min ban.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) jag har blivit bannad en gång för att jag gjorde korupption inom yrket men jag har lärt mig av det misstaget så nu söker jag server vakt för att se till så att korrupionen slutar.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Övervaka servrar och system för att upptäcka fel, driftstörningar eller säkerhetsproblem och att säkerställa tillgänglighet, särskilt utanför skolan eller jobb om man har det men jag har inte det jag har skola kvällar, nätter ochhelger

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli server vakt för att jag vill övervaka servern för att jag har lärt mig av mina misstag så jag vill rätta det och säga till så att inte andra folk gör det t.e.x inom polisen eller mekonommen för att jag har hört att folk håller på med det

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Manipulera loggar eller system för att dölja fel eller hjälpa någon det är korruption och abuse är göra obehöriga ändringar i systemet

Senast ändrad:
nekad ai skriven

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka