Nekad DAniel.ks | Ansökan till Servervakt [tarzan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DAniel.ks

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Daniel

Vad heter du på discord? nittinian

Ange ditt födelsedatum 16 Oktober 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. nu när det är sommar så är jag aktiv 24/7

Hur länge har du varit medlem på Unive? 29 jan 2013

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 4 gånger

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En uppgift som SV är ej att gå runt på servern och leta efter dåliga rpare och korrupta personer utan att om man verkligen ser en dålig sak som sker på servern ska man ta återgärder på det inte genom att SVbanna dirrekt utan att först ta klipp på scenariot där det sker dåliga saker, och sedan /svbanna sedan så om det verkligen är något dåligt som grov RDM / grov VDM
skicka in klippet och be en staff förlänga bannen och en svban gäller i 60minuter/1 timme

Varför vill du bli servervakt på servern? För att nuförtiden så ser man mycket regelbrott och mycket rdm som sker mycket pittningar som sker enligt den kriminella RPen och polisens RP och detta ser jag utan att kunna ta återgärder på det så därfår vill jag kunna ta återgärder på sådanna personer

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. T.ex nu när jag som kriminell RPare dör under ett scenario så ressar jag mig själv genom att använda /revive funktionen, eller att man /kick eller /SV banna ngn under ett scenario

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka