Nekad Daniel Hysén | Medlem ansökning [hannes]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Daniel Hysén

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Zied Gatri

Vad är ditt discord namn? ZiizoG#4421

Vad är ditt födelsedatum? 1 Augusti 1997

Berätta om din karaktär. Min karaktär, Daniel Hysén är en nyinflyttad 26 åring som under hela sitt liv velat hålla sig borta från problem och dramatik och älskar att träna. På vardagarna så går han upp tidigt för att jobba och ifall det finns tid över så spenderas den gärna med vänner och hittar på något kul. Daniel är snäll, men är ingen man ska trampa på tårna då man är en väldigt principfast person som dock är väldigt lätt att prata med även om något inte skulle gå som förväntat.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Humor, positiv energi och hårt arbete då jag tror på att RP är en spegling av den faktiska världen och att servern ska behandlas likadant.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det tycker jag förklarar syftet med själva RP och att man ibland behöver anpassa sig till servern för att skapa en så bra miljö som möjligt för alla som spelar och inte alltid göra saker för sin egna vinning.

Hur hittade du Unive? Såg det när jag surfade på nätet och det fångade genast mitt intresse.

Tillbaka