- Meddelanden
- 595
- Reaction score
- 5
Vad är ditt namn i verkligheten? daniel
Vad heter du på discord? .danidorito
Vad är ditt Hex:ID steam:11000014cce3f65
Ange ditt födelsedatum 21 Februari 2008
Beskriv din dagliga aktivitet. när jag har tid att spela oftast helger och lov
Hur länge har du varit medlem på Unive? nov 7 2024
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 9 ggr
Har du tidigare varit blacklistad? Ja
Förklara vad för uppgift en servervakt har. se till att den bästa rpn händer och inga lallare förstör scenarion. underlätta helpers arbete också
Varför vill du bli servervakt på servern? för jag har blivit påverkad av folk som förstör för mig och jag hatar det, så jag vill kunna ge de personer återgärder, har även kunskaper om vad jag kan banna för och inte banna för
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. revives om det finns kvar, så kan man revive sig själv eller sina vänner, elelr toggle id och det kan ge en stor fördel under skottlossning för då vet man vart folk är.
Vad heter du på discord? .danidorito
Vad är ditt Hex:ID steam:11000014cce3f65
Ange ditt födelsedatum 21 Februari 2008
Beskriv din dagliga aktivitet. när jag har tid att spela oftast helger och lov
Hur länge har du varit medlem på Unive? nov 7 2024
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 9 ggr
Har du tidigare varit blacklistad? Ja
Förklara vad för uppgift en servervakt har. se till att den bästa rpn händer och inga lallare förstör scenarion. underlätta helpers arbete också
Varför vill du bli servervakt på servern? för jag har blivit påverkad av folk som förstör för mig och jag hatar det, så jag vill kunna ge de personer återgärder, har även kunskaper om vad jag kan banna för och inte banna för
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. revives om det finns kvar, så kan man revive sig själv eller sina vänner, elelr toggle id och det kan ge en stor fördel under skottlossning för då vet man vart folk är.