Nekad Danger | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Danger

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199593315318/

Ditt Hex-ID: steam:11000015bdb2762

Vad är din discord tagg? xmz1.

Vem var det som bannade dig? 320

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Hej det var så där att det var ett litet misstagsförstånd Jag vet inte om det räknas som missförstådd eller inte men det är inte alls mitt fel Jag önskar att ni förstår jag kommer förklara allt jag kan och jag har bevisat

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ja det var så att jag blev bannat på grund av att jag tog ut från kassan 117 miljoner och jag har pratat med vux som har bannat mig och förklarat allt möjligt men jag kan göra dig igen Det var så att en kompis hos mig som är blacklistat från unife Jag var ute utanför min dator min dator Var är avstängd och så när jag kommer tillbaka hem så att han då spelade i min dator som ni ser att jag har inte varit Jag har varit i Unite ett år nästan och jag har inte blivit bannad mer än fyra gånger men jag fick en extra band som jag kommer förklara också han var inne i min dator och spelade Unite och hållde på att göra skicka fakturor och dra ut pengar och sånt här så när jag har kommit in hem och starta datorn för att då när jag har kommit in så han stängde ner spelet eller jag vet inte vad han håller på att göra så när jag kommer in i spelet så ser jag att jag fick permanent band på grund av att jag tog 117 miljoner Jag frågade han Han berättade till mig och för att jag ska vara ärlig Jag har hans Snap jag har hans nummer om ni ville tala med han Jag har hans discord också för att om ni ville fråga han Ja Och efter jag har kommit in i nissafort och pratat med vux så förklarat allt så sa han till mig att du kan komma tillbaka efter en vecka och göra på Andra vid klagande så kan jag se det Jag kommer tillbaka efter en vecka och skickade in en ansöka jag blev armbannad från lyx eller vux menar jag tror jag men så fort ser jag Filip 3.20 att han bannar mig igen och det står inget Anledningen Vilken Jag tycker det är väldigt väldigt konstigt för att jag vet inte varför fick jag band så jag Önskar verkligen att jag får den här chansen som jag har berättat till växt det avlivets mesta förstånd Det är mitt fel Det vet jag Det är mitt eget ansvar men jag var inte hemma min dator var låst alltså jag har en kod jag vet inte Han har kommit in eller något sånt här Så jag önskar verkligen om jag får en till sista chans för att jag är beroende av United Jag har inte varit en dag eller två Jag har varit inne i ett år nästan och spelade och jag har planer för att öppna ett nytt gäng och betala pengar och jag tror Om man ska betala pengar Alltså om jag har gjort sådär så skulle man inte tänka för att slösa in sina pengar där man vet så jag Önskar verkligen att jag får den här sista chansen för att kunna visa er att det inte är mitt fel Jag har hög RP Jag tycker om väldigt mycket server så jag Önskar verkligen att ni tittar noga och funderar på det

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tror inte det var felaktig men det var lite missförstånd och jag önskar att ni förstår vad jag menar och som jag sa till er om ni vill om ni inte litar på mig så kan jag skicka han som Snap hans nummer eller hans discord så kan ni själva prata med han och se

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag och min tidigare band var det att en gång har jag gjort ett vdm och en gång skrev jag i Twitter och en gång var jag Parma band för jag vet inte vad var det riktigt som det hände och det är bara egentligen är det bara fyra band jag har men jag har fått från 320 Filip en extra band som gjorde att jag har fem band och jag vet vilket tycker jag att det är konstigt så jag önskar verkligen en funderar och ger mig den sista chansen tack

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag vet inte hur ska jag säga Jag har stängt av min dator och den hade en kod så mer än så vet jag inte Jag kan inte bära datorn med mig utanför för för om jag ska köpa mat så ska jag ta ett datorn med mig Det vet man väl Jag var iväg och köpte mat så när jag är tillbaka till ser jag att min kompis sitter och spelar och gör massor med olagliga saker så jag Önskar verkligen att ni förstår vad jag menar

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har fått lära mig att inte låta någon hemma hos mig när jag är ute Det är första saken och för andra saken är det att inte ha vänner när jag är utanför eller något sånt här egentligen ska jag ta med mig han mer än sånt vet jag inte kanske jag tar strömkabel från datorn eller något sånt här men jag är väldigt väldigt ledsen och Önskar verkligen att jag får komma tillbaka till Unite och för att jag ska kunna förklara bättre De här pengarna som jag hade i min konto eller min karaktär är borta så jag har inte de längre Så jag Önskar verkligen att ni förstår mig och önskar att jag får en sista chans för att jag kan säga att jag är beroende av unnave och kan inte släppa Nej lätt

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jeb

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka