Nekad dan | Medlem ansökning (k10m01)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dan

Icke Medlem
Meddelanden
41
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Benjamin

Vad är ditt discord namn? Storebror_kanin

Vad är ditt födelsedatum? 9 Augusti 1969

Berätta om din karaktär. Min Karaktär heter Leif Stenberg och han är 75 år gammal och bor i Malmö. Han är en väldigt glad och rolig person men också väldigt arg. När Leif var 13 så var det en mobbare i hans klass som slog han på näsan så den bröts och dödade Leif hund Därför är han så arg. Men has glädje kommer från hans barndom som var fantastisk enligt honom för att han fick allt han ville ha i livet det var en fin epa och trevliga och roliga Släktingar mer krävde inte Leif i livet. Leif har också ett extremt stort intresse utav bilar För att hans farfar och morfar höll ofta på med bilar och meka med dem så har Leif också fått göra det ibland därför har han ett sådant stort intresse av bilar. I framtiden vill Leif jobba på Mekonomen och fixa bilar eftersom att han har gjort det i hela hans liv så känns det som ett perfekt och bra jobb för Leif. Senare efter det så vill även Leif skaffa familj och bo i en fin stuga i skogen med två hundar och barn. Vid den stugan ska det finnas ett stort garage med massor av Leifs favorit bilar några av dem är en gammal Chevrolet Impala och en Lambroghini urus.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en bra rp samt väldigt rolig på. Jag kommer även bidra med massa roliga och långa scenarion som båda petenterna ska ha kul i samt och båda petenterna ska kunna vinna i!.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det menas med att båda petenterna ska kunna vinna i scenariot du är i till exempel om d blir stanad av polis så ska du inte bara köra där 9från utan att spela motpartens vinst i scenariot.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? (VDM) Att man använder sitt fordon som ett vapen, (RDM) Random deafmatch ,METAGAMING,COPBAIT att man medvetet skaffa polisen efter sig.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har kollat på RP på Twitch och Youtube och jag har varit medlem på servern innan

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag är snäll och omtänksam till dem i närheten.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Läser av reglerna.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka