Nekad dan | Ban Överklagan [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dan

Icke Medlem
Meddelanden
41
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199680756447/

Ditt Hex-ID: 1100001668c9adf

Vad är din discord tagg? storebror_kanin

Vem var det som bannade dig? Naod

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-08-04 144637.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag skulle kolla mitt inventory men så råkade jag komma för nära han bil och kom in i han bagage men lämnade det direkt utan att ta någotutan att ta något

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag skulle kolla om jag hade min bil nyckel till min volvo i mitt inventory men så tog Naod fram sin bil så jag kom i bagaget utan meningen, jag tog inte heller något

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var jag som gjorde fel och är väldigt ledsen för det. För att jag tog upp mitt inventory nära hans bil och råkade då komma in i bagaget men lämnade då genast bagaget utan att ta något.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har har blivit bannad av ant cheat när det var konstigt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat gå till garaget istället för att ta upp inventoryt

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja absolut

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår till 100 procent.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka