Stroooogaren
Icke Medlem
- Meddelanden
- 46
- Reaction score
- 0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? kriminalvårdenchef chef
Vad heter du IRL? valter
Vad heter du på discord? daltish
Hur gammal är du? 14
Hur länge har du spelat på Unive? sen 2021
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? jag kommer att utveckla igenom att vara där ofta vara aktiv ofta ta hand om alla där inne vara snäll kommer att anställa bra personal många intervjuer och många frågor kommer att ochså vara super trevlig glad hela tiden även om det är koas kommer jag att lunga ner alla ta det lugnt hela tiden inte stressa som vissa chefer gör tar alltd i lung o ro och göra det som är bäst för jobbet och alltid finnas där för alla runtomkring.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har jobbat innan på kriminalvården som chef jag har haft öppet länge varje dag allitd nöjda kunder alltid kriminella personer personaler och alltid lika kul att träffa mig brukar dom säga och nu är jag tbx att sprida glädje och kärlek, jag kommer att vilja vara så snäll och så glad som möjligt hela tiden alltid finnas där för folk som behöver mig.
Hur ofta kommer du vara inne? mån: 16-04
tisdag: 14-04
ons: 14-04
tor: 14-04
fre: 14-06
helg: 12-07
lov: 12-07
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej.
Har du läst våra Regler? aa
Vad heter du IRL? valter
Vad heter du på discord? daltish
Hur gammal är du? 14
Hur länge har du spelat på Unive? sen 2021
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? jag kommer att utveckla igenom att vara där ofta vara aktiv ofta ta hand om alla där inne vara snäll kommer att anställa bra personal många intervjuer och många frågor kommer att ochså vara super trevlig glad hela tiden även om det är koas kommer jag att lunga ner alla ta det lugnt hela tiden inte stressa som vissa chefer gör tar alltd i lung o ro och göra det som är bäst för jobbet och alltid finnas där för alla runtomkring.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har jobbat innan på kriminalvården som chef jag har haft öppet länge varje dag allitd nöjda kunder alltid kriminella personer personaler och alltid lika kul att träffa mig brukar dom säga och nu är jag tbx att sprida glädje och kärlek, jag kommer att vilja vara så snäll och så glad som möjligt hela tiden alltid finnas där för folk som behöver mig.
Hur ofta kommer du vara inne? mån: 16-04
tisdag: 14-04
ons: 14-04
tor: 14-04
fre: 14-06
helg: 12-07
lov: 12-07
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej.
Har du läst våra Regler? aa