Nekad daltish! | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Stroooogaren

Icke Medlem
Meddelanden
46
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199187344041/

Ditt Hex-ID: 11000014923baa9

Vad är din discord tagg? daltish

Vem var det som bannade dig? Ludde

Var är du bannad? Discord servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag åkte ner i grove street och sköt en grabb.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag åkte i min bil och kolla runt grove ser sedan bloods jag åker runt och runt och åker sedan iväg och hämtar ett vapen för att skjuta dom för att jag o gilla dem och de kanske var lite dumt att göra jag åker ner och skjuter dem sedan efter blir jag perma bannad för terrordåd jag skulle säga att det var rdm men a det var det som hände.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej, då jag sköt som var väldigt dåligt av mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. kommer inte ihåg.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja det hade jag kunnat, jag hade kunnat kolla ist för att skjuta eller hämtat vapen, det var fel det jag gjorde.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag, inte bara skjuta, Prata!!!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yess

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka