Accepterad daltish! | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Stroooogaren

Icke Medlem
Meddelanden
46
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199187344041/

Ditt Hex-ID: steam:11000014923baa9

Vad är din discord tagg? Daltish

Vem var det som bannade dig? Ludde

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: 1715597275088.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig?
jag tror staffsen valde att banna mig för jag var inkompetent och sköt alla jag såg på sjukhuset rdm samt suntförnuft och jag var allmänt dum i huvudet nu idag vill jag gärna spela på servern detta hände för typ 2 år sen och jag var väldigt ung och skit på att rpa nu har jag ändå 26000 timmar på fivem så ja hoppas att jag kan komma tillbaka och visa att jag inte är ung och helt dum i huvudet, om jag nu blir unbannad kommer detta aldrig igen och om det skulle vara så att jag hade lämnat servern kommer det inte vara på detta sättet då lämnar jag som en riktig person gör säger att den inte vill spela mer på servern och inte gör något mer än att lämnar servern, nu har jag fixat min rp mycket och kommer att använda min rp för att försöka att bli polis på unive igen för att jag saknar verkligen servern jag älskade servern när jag spelade här innan jag saknar verkligen unive.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte bil med mina kompisar dum nog var jag och hoppade ut ur bilen och sköt alla på sjukhuset jag döda alla jag såg med mitt vapen och jag tänkte mig inte för vad som kommer att hända detta hände för 2 år sen så jag kommer inte ihåg allt och jag var helt dum i huvudet nu vill jag spela på servern igen, jag ber om förlåtelse nu har jag mycket timmar och vill visa vad jag kan gå för, jag var helt enkelt dum i huvudet och fattade inte vad jag hade gjort för röra jag hade förstörta och brytit massa regler jag var jävligt dum och tänkte inte mig för alls, jag vill be om ursäkt för det jag gjort och hoppas verkligen jag kan komma tillbaka till servern och visa att jag har utvecklats från att va dum i huvudet till en bra person .

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var ingen felaktig bann som dom skrev på bannen inkompetent de va jag då men nu har jag rpat länge och vill visa hur jag har utvecklats och jag vill gärna spela på servern igen men jag sköt alla som är rdm suntförnuft fail rp och dum i hela huvudet men nu vill jag börja om på nytt

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Nej kommer inte ihåg

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat välja att inte hoppa ut ur bilen och lyssna på mina kompisar jag hade kunnat tänka till en extra gång som innehåller suntförnuft och jag hade kunnat bara skita i det lämna mina vänner och dragit istället

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag verkligen jag är bannade både dc och ingame

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det är Klart

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka