Nekad Dalali | Medlem ansökning [Scorzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dalali

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad är ditt discord namn? noxyy_123

Vad är ditt födelsedatum? 3 Januari 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Hej, Jag heter Lukas Marovic, Lukas är en 30 årig man som bodde i denna stad för ett tag sedan, Lukas flyttade till två olika städer men har nu bestämt sig för att komma tillbaka hit till Unive, Lukas hade en svår barndom då han blev mobbad i skolan och massor mer av tråkiga saker men han har blivit äldre och är en bra man som är intresserad av polisyrket. Ja det stämmer Lukas Marovic vill bli en polis här i staden för att hjälpa folk och sprida glädje samt förhindra kriminalitet. Lukas Marovic är en väldigt mogen man som har svurit att sprida rättvisa, han förtjänar att bli medborgare i denna fantastiska stad igen (han har varit här förut med 0 flygbiljetter).

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Min karaktär är snäll, mogen och är bra på att följa regler.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Ja, Lukas hade en dålig barndom med bra betyg i skolan men han blev mobbad, han har flyttat mellan många städer och har delvis vart i denna förut, och nu väljer Lukas att komma tillbaka, och Lukas kommer nog stanna här ett tag och har inga planer på att sticka, men han kommer nog jobba inom polisen eller ambulansen. Men han satsar på Polisarbete då de kämpar för att beskydda samhället och upprätthålla lagen och det är något sånt som Lukas letar efter!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Aktivitet, Mogenhet, Respekt, Rolig Rollspel.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte alltid ska spela för att en själv ska vinna scenariot.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej, det har jag inte.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm = random death match vdm = Vehicle Death Match FearRP = att man inte värnar sitt liv, Sunförnuft = Suntförnuft = tänka logiskt.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej, men jag hoppas att du som läser tycker att detta var bra ha en fortsatt trevlig kväll (:

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Nekad ansökan
Anledning: ej tagit intervjun i tid

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka