Nekad Dahlquist32 | Medlem ansökning [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dahlquist32

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Nils

Vad är ditt discord namn? Dahlquist32

Vad är ditt födelsedatum? 2 Juni 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Lars Schampo och har ingen pappahan lämnade han när han var liten men hans mamma jobbade mycket och var aldrig med sin son Lars. När han var 5 år så flyttade han till sverige från Turkiet han var inte så mycket i skolan när han blev äldre, han skolkade mest och hatade skolan särskilt sin mattelärare Roberto larsson så han vill inte vara i skolan tack vare han men han fick ett stort intresse av gym och gymmade hårt isället för att va i skolan. men när han blev kring 15 år så slog de han att fasen va ska jag göra nu då han inte har något jobb eller utbilding. sedan så sökte han jobb till reporter och jobbar stenhårt dag in dag ut. men nu vill Lars ha något roligare jobb och gå vidare i livet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med en bra rp nivå med inget halv ooc eller liknade och alltid försöka göra roliga scenarion där alla har det roligt

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att det inte bara är en sjäv som ska ha ett trevligt scenario utan motparten ska oxå ha det inte bara att du ska ha all makt i scenariot utan att alla ska ha det bra

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? a de har jag, reglen powergaming är en av de viktigaste för att för de första du kanske it rparr på dina skador som att du kanske du åker en bil sen krockar du och ställer dig upp hoppar in och kör igen då är de powergaming

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

-rep lite mer hade jag velat se ganska torr ansökan inte jätte utförd stort L

varför alla så negativa låt han försöka iaf snälla nån de är hans första gång

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka