Nekad Dahlquist32 | Medlem ansökning [glossy}

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dahlquist32

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Nils

Vad är ditt discord namn? Dahlquist32

Vad är ditt födelsedatum? 2 Juni 2009

Berätta om din karaktär. min karaktär heter lars shcampo han kommer ifrån turkiet med sin bror eris schampo och sin mamma som lever kvar i turkiet men lars pappa tog när lars var 5 år. Lars liv gick neråt när hans pappa dog och valde att flytta till unive med sin bror eris och försöka på nytt och vill vända på sitt liv och bli en bra person som kanske blir polis i framtiden, och skaffar roliga bra vänner som gör goda saker och vill komma långt i deras liv

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med en bra rp och alltid försöka hitta på / göra bra scenario och göra så alla har kul i scenariot och inte bara jag som har kul, och jag kanske kan bli staff eller servervakt i framtiden så jag kan hjälpa ännu mer med att bidra till rpn

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att alla ska ha ett roligt scenario och inte bara jag och mina vänner alla ska ha lika kul de ska inte gå ut på att jag ska ha all makt

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja kan ge exempel på reglen metagaming där man sitter å snackar i dc samtidigt man rpar och säger till ex att öhh hämta mig torget har ingen bil eller att du kanske är död och du säger till din vän i dc att hämta mig ligger död nere vid hamnen

Har du någon erfarenhet inom rollspel? nej det här är min första gång jag söker men jag har lärt mig mycket av min vän och läst på reglerna

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Nekad.
Anledning:
En ansökan per 24 timmar.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka