Accepterad Dahlberg | Ansökan till servervakt [Abdi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dahlberg

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
6
Användarnamn: Dahlberg

Vad är ditt namn i verkligheten? Kristoffer Dahlberg

Vad är ditt födelsedatum? 20 Januari 2002

Vad heter du på discord? Dahlberg #8552

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Skola/Praktik Mån-Ons, slutar 12:00 på onsdag, annars kl 16:00. Jobbar kväll Torsdag-Fredag till 20:30 från allt emellan 13:00-15:30 (beroende på om det är ont med personal).

Varför ska just du bli servervakt? Tycker att jag borde bli en server vakt för att jag åker runt en bra del i staden och observerar extremt mycket. Märker många situationer då en individ / individer bryter de regler som har blivit satta i plats, t.ex FearRP, VDM, RDM, Copbait OSV. Har själv varit i ett bra andel scenarion som har slutat med ett support ärende som har varat i 2 minuter då video klipp visar vad som egentligen hänt. Så känner att istället för att slösa en staff-medlems tid med att lösa ett ärende som tar 2 min, kan jag likaväl ge ut en varning / kick som löser allting direkt (sen om de vill fortsätta klaga, varsågod). Är ansvarsfull, lugn, samt som jag nämnde observerar jag extremt mycket. Skulle själv vilja säga att jag är bra på att ta rättvisa beslut kvickt.

Varför vill du bli servervakt? Känner att jag vill bli en server vakt på grund av att kunna bidra mer till både staff-team men samt communityn. Har en bra lång historia utav att RPa på FiveM (3 år tillbaka), samt Administrerat både FiveM serverar men även på andra spel, så erfarenhet är inget problem på min sida, men oavsett det finns det alltid något mer att lära sig, vilket jag verkligen njuter utav att göra.
Vart medlem i ungefär en månad nu, och tagit det relativt seriöst, men börjar känna mig redo att ta nästa steg och få mera ansvar och även bli mer seriös. Samt bidra med bättre RP, och även se till så att RP-nivån hålls upp till den standard som den ska, även se till så att det regler som finns blir förstärkta.

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Blivit bannad två gånger, men båda var felaktiga, så blev unbannad direkt efteråt.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka