Nekad Dahen | Medlem ansökning [Karim_comviq]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dahen

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Dahen

Vad är ditt discord namn? Dahen1233#3093

Vad är ditt födelsedatum? 26 Mars 2012

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Dahen Hasan han är 21 år gammal han växte upp i ett litet hus men han borde där själv med sin mamma Dahens mamma dog i en bil olycka så nu lever Dahen själv. När Dahen fick reda på det så grät han så mycket så han nästan inte kunde prata. Dahen älskade fotboll men- till slut så slutade han på fotboll för han inte hade råd hans dröm var att bli en fotboll spelare men nu kan han inte var det men hans intresse är billar han älskar Audi rs7 men han har inte råd fast han gillar sin bil också det är en Volvo S90. Dahen har två kompisar som heter Anton Söderberg, Liam Dahen brukar jobba tillsammans med de Dahen jobbar med byggare det gör Anton och Liam också.
Dahen har många känslor vad som kommer hända i framtiden han ska försöka göra så det blir bättre i staden inga skottlosningar eller folk som dör av ingen anledning. Dahen är glad att han får vara i staden och många är trevliga mot Dahen han känner sig trygg bland folken.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag bidra med seriöst och bra rp nivå ska försöka så det blir högre Rp nivå, roliga scenario för mig och spelarna. ska försöka få roligare scenario

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att båda ska ha det kul för både mig och andra personer att jag måste inta alltid vinna det ska bara var kul för båda motpartner

Hur hittade du Unive? jag såg att det var många med i serven så provade sen blev det roligt och hade sett lite på Youtube

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka