Nekad Dahen | Medlem ansökning [ZevenDot3]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dahen

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Dahen

Vad är ditt discord namn? Dahen1233#3093

Vad är ditt födelsedatum? 19 Mars 2012

Berätta om din karaktär. Han heter Dahen hasan han är 20 år han är trevlig, snäll och omtänksam. Han har svart hår grå Nike täck och grå Nike byxor han har två kompisar som heter Anton, Liam båda är snälla men Anton chattar mycket om få pengar. Ibland får han huvud värk för det är för många skottlosningar. Ibland får han dåliga känslor han tänker hela tiden på att han blir kidnappad han är ganska rädd för det. Dahen hasan är intresserad av att bli polis men det är tufft för han just nu men han vill alltid ha ett bra jobb. på mörka sida så tänker han på sin gamla kompis men det är inte hans kompis längre han heter Elvis vi var bästa kompisar en dag men sen försökte han döda mig fast jag gömde mig men han var nära på att döda mig men jag ringde polisen de tog han och kände mig väldigt ensam.

Vad kan du bidra med till serverns RP? ska försöka göra så det blir högre och bättre Rp nivå är inte så bra men börjar bli mycket bättre på det jag gillar server som är rolplay.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man ska spela för det är kul och spännande men ska döda någon för att få hans saker eller vinna hela tiden man ska spela för det ska vara kul, spännande för båda spelarna och mig.

Hur hittade du Unive? jag frågade mina kompisar vilken server de gillade mest och de sa unive och de sa att jag måste testa den servern så jag gjorde det, det var jätte kul och bra rolplay.

Nekad, utveckla och omformulera " Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? "

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka