Dags
Icke Medlem
- Meddelanden
- 6
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? Max
Vad är ditt discord namn? iinstalockreyna
Vad är ditt födelsedatum? 21 Juni 2011
Heter du samma på Discord som på Steam? Nej
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Alex Mustafa 25 år gammal
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Postitiv, Relaterbar, Och fokuserad
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Han framtida planer kommer att vara att försöka bli en polis och stoppa allt kriminella som händer i staden. Han försöker att bli som sin pappa som också var en polis tills att han blev skjuten medans de håll på att stoppa 1 gäng krig.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Kreativ och framgångsrik rp
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska ha en hög rp nivå även om du förlorar ett senario och inte rp dåligare för att du inte kan ta en förlust i ett senario utan rp på som vanligt och bidra till att senariot blir så bra utfört som möjligt och inte bryta mot regler bara för att du blev arg irl utan rpa och inte försöka bry dig då det bara är ett spel.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej det har jag inte
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM, Random deathmatch. VDM, Veichle Deathmatch. Fear rp, om det är ett viss antal människor som riktar vapen mot dig då ska du inte springa. a.
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej inte riktigt
Vad är ditt discord namn? iinstalockreyna
Vad är ditt födelsedatum? 21 Juni 2011
Heter du samma på Discord som på Steam? Nej
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Alex Mustafa 25 år gammal
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Postitiv, Relaterbar, Och fokuserad
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Han framtida planer kommer att vara att försöka bli en polis och stoppa allt kriminella som händer i staden. Han försöker att bli som sin pappa som också var en polis tills att han blev skjuten medans de håll på att stoppa 1 gäng krig.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Kreativ och framgångsrik rp
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska ha en hög rp nivå även om du förlorar ett senario och inte rp dåligare för att du inte kan ta en förlust i ett senario utan rp på som vanligt och bidra till att senariot blir så bra utfört som möjligt och inte bryta mot regler bara för att du blev arg irl utan rpa och inte försöka bry dig då det bara är ett spel.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej det har jag inte
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM, Random deathmatch. VDM, Veichle Deathmatch. Fear rp, om det är ett viss antal människor som riktar vapen mot dig då ska du inte springa. a.
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej inte riktigt