Nekad Dagge | Chef-jobb ansökan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ewic

Icke Medlem
Meddelanden
126
Reaction score
4
Användarnamn: Dagge

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Rikspolischef

Vad heter du IRL? Eric

Hur gammal är du? 15

Hur många timmar har du på Fivem? 336h

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag tycker det är roligt att Rpa som polis och gillar att få bestämma över folk. jag skulle själv säga att jag är bra på att rpa som polis och jag har varigt polis på servern tidigare. Jag kommer var inne och rpa ständigt och kan allt om polis jobbet. Det vore väldigt roligt att få jobbet och jag kommer alltid att göra mitt bästa för en bra Rp. Jag vill också bli polis i ett hopp att styra upp polis kåren för att jag har sätt en brist i kåren som behöver fixas till och jag tror att jag är rätt person för jobbet.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? som sagt så har jag varigt polis på servern tidigare och kan då som sagt väldigt mycket om polis jobbet. Jag har varigt chef på Mekonomen, Autoexpeten, regionschef i sjukvården och även gäng boss så jag har erfarenheter om hur chef jobb fungerar. jag kommer avgå som kartell boss om jag får jobbet som polis. Jag har bra erfarenheter i fältet med då jag varigt polis på en annan karaktär tidigare och kan t.ex göra väldigt bra ifrån mig i ett scenario som ett vanligt trafik stopp till att förhandla i ett bankrån. I ett trafik stopp så kollar jag om personen har körkort om fordonet är stulet eller om det är efterlyst. I ett bankråns scenario så prioriterar man gisslans säkerhet och att gisslan ska stanna kvar.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Johan Andersson och han har ett stort intresse för bilar och älskar att hjälpa folk. Hans mål i livet är att bli polis och en stor dröm han har är att bli polis chef. Han har tagit polis utbildning och har alla vapen licenser och helikopter kort. Han gillar att träna och gör det varje måndag och torsdag. Han älskar även strand promenader och att bada. Han är 25årgammal och har väldit bra förutsättningar för att bli polis då han gick ut polis skolan felfritt.

Hur ofta kommer du vara inne? Måndag 13:15-01:00
Tisdag 13:15-01:00
Onsdag 13:15-01:00
Torsdag 13:15-01:00
Fredag 13:15-04:00
Lördag 11:00-04:00
Söndag 11:00-01:00

Jag kommer förmodligen inte sitta och spela hela tiden mellan dessa tider då jag har sommar lov och ska göra andra saker med. jag kommer dock göra mitt bästa för att få så mycket tid till servern som möjligt.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja jag kommer fortsätta spela på servern då jag har spelat på servern hur länge som helst och älskar att spela här.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? nej och kommer förhoppnings vis aldrig göra det.

Har du läst våra Regler? ja flera gånger.

Senast ändrad:
”Roligt att bestämma över folk” kanske inte är den främsta egenskapen man ska belysa så tidigt i sin ansökan.

Du pratar mycket om att förbättra kåren, men beskriver inte på vilket sätt! Utveckla gärna där :)

Lycka till!

Mvh,
AprimoX

Rekryteringsprocessen har avslutats och du fick tyvärr ej positionen. Välkommen åter att söka igen vid nästa tillfälle.
Låser och arkiverar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka