Accepterad Dagge | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ewic

Icke Medlem
Meddelanden
126
Reaction score
4
Användarnamn: Dagge

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198969502838/

Vad är din discord tagg? Ewic#8710

Var är du avstängd? FiveM Servern

Vad är du bannad för? Suntförnuft och FearRP

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag blev bannade efter att jag hade varigt med i ett sunt jag där jag blev påkörd av en snubbe med flit flera gånger viket leder till att min bil går i tu. Jag fortsätter då till att springa iväg jag blir jagad av men polis som försöker taza mig kommer då ihåg att jag har en glock på mig vilket är vapen brott så jag fortsätter till att skuta en polis då blir jag själv skjuten och blir tpad till min lägenhet. Efter det så blir jag bannad. Jag ser inte felet jag gör där och vill ha en unban.

Har du varit avstängd här förut? Isåfall förklara varför. Jag har inte varigt avstängd förut

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat acceptera mitt öde för att sitta i fängelse men jag valde det andra sättet som kändes rimligt där och då.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag kommer inte skuta någon så vida det inte absolut nödvändigt.

Har du läst våra regler? Ja

Tack för din ban överklagan. Din ban överklagan har godkänts.
Tråd flyttas till Ban Överklagande Arkiv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka