Nekad License | Ban Överklagan [Trakke]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

License

Helper
Helper
Support Ansvarig
Meddelanden
109
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199365658663/

Ditt Hex-ID: steam:110000153c49827

Vad är din discord tagg? .license777.

Vem var det som bannade dig? trakke._

Bild på banmeddelande: bild_2025-12-11_174948527.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ja för att jag Feara sönder

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ja men några grabbar tog mig från gänghuset och tog mig till en heli och sa att vi skulle döda några grabbar från dtv på mount chiliad och då hoppade jag ut och dom börja skuja i benen på mig och då var jag nere och då börja dom rikta på mig men jag va så arg så att jag feara sönder ställde mig upp och börja skuta mot dom och så döda dom mig

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. De e inte kanske felaktig ban men asså ge mig en till chans kommer aldrig göra så mer svär

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. A jag var polis och då var jag på efterföljande men sen började dom skuta så jag gick på tak och börja skuta på dom men dom åkte in i gänghuset och jag visste inte att jag får inte skuta på dom så jag dödade en och fick ban för de.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? A skita i och göra klar senariot

Har du lärt dig någonting efter din ban? A

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? a fattar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka