Dagge | Ansökan till staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Ewic

Icke Medlem
Meddelanden
126
Reaction score
4
Användarnamn: Dagge

Hur gammal är du? 14 nästan 15

Vad heter du? Eric

Vad heter du på discord? Ewic#8710

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndag 13:15-01:00
Tisdag 13:15-01:00
Onsdag 13:15-01:00
Torsdag 13:15-01:00
Fredag 13:15-04:00
Lördag 11:00-04:00
Söndag 11:00-01:00

Jag kommer förmodligen inte sitta och spela hela tiden mellan dessa tider då jag har sommar lov och ska göra andra saker med. jag kommer dock göra mitt bästa för att få så mycket tid till servern som möjligt.

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag skulle som staff göra mitt bästa för att höja rp nivån och svara på allas reports. Mitt mål som staff på servern kommer alltid att vara att alla ska ha roligt och göra dagen bättre för alla på servern. Jag som har spelat på server extremt länge har sett spelare komma och gå, lärt mig vad de vill ha och hur en staff kan både förbättra en situation men även göra den sämre vilket leder till att jag vet vad man ska göra i de flesta situationer. Jag kan nästan allting min kommands från något simpelt som att /binga någon till att banna någon för att ha brutit mot reglerna.
Om jag skulle se någon som vdmar så skulle jag efter erfarenhet först tp iväg personen till en avlägsen plats för att fråga varför han gjorde det och om det var ett misstag eller inte. Om det skulle vara ett misstag och personen förklarar bra vad som hände skulle jag ge hen en andra chans, om detta efteråt skulle upprepa sig mer än en gång så personen inte verkar ta hänsyn till tillsägelser så kommer det leda till en ban. avsiktlig vdm och rmd är helt O-tolererbart och kommer leda till perm ban. Kommer inte på mer nu så kan berätta mer i intervju. Jag kommer även lägga all tid jag har på att speca runt för att alla spelare ska känna sig säkra på servern och under tiden jag specar runt så kommer jag även dva trasiga bilar för att det ska se bra ut på servern. I situationer där det behövs flera staffs att ta itu med ett problem så kan jag hjälpa till med nästan allt då jag har mycket erfarenhet och är bra på det jag gör. Jag har sett staffs komma och gå och har därför lärt mig mycket om vad vi vill ha från staffs och inte vilket leder till att jag redan har lärt mig saker som man inte ska göra som staff på multistaden t.ex säga emot de staff ansvariga och att vara så nära de andra staffsen som möjligt för att det inte ska vara ovänskap inom staff-teamet. jag kan hjälpa till i alla scenarion men här är några saker jag skulle kunna göra, i ett scenarion där gärningsmannen har försvunnit så hade jag hjälpt till att leta efter han det vill säga att man inte har sett idt, om det är ett scenario där det är en annan staff som är osäker så kan jag hjälpa till.

Har du varit staff på någon server tidigare? Och hur fungera det där? Jag har tidigare varit staff på multistaden och lita andra servrar som aldrig tog fart som t.ex construction Rp. på de serverar jag varit staff på så har det varit att man gör som man blir instruerad av de staff-ansvariga och gör att man ska göra lägga tid på att speca runt och liknande. Jag har mycket erfarenheter inom commands och är väldigt bra på att prata med folk vilket leder till att det oftast slutar bra. Jag har bra erfarenheter som jag tror att ni vill ha och kommer alltid att prioritera servern föra allt annat. de servrarna jag har varit staff på har inte varit så stora men jag har ändå fått stora erfarenheter om commands och liknande vilket gör mig till en bra resurs.

Har du några tidigare erfarenheter? som sagt så har jag varit staff på flera serverar tidigare men den som blev stor är denna server multistaden som blev stor var denna server multistaden. jag kan allt inom commands som jag tidigare sagt och har bra praktik erfarenheter av scenarion där jag har bannat folk till att de har blivit frikänna. Jag är bra på nästan allt och kommer göra mitt bästa för serverns framgång. mina erfarenheter är stora och jag kan förklara mer i en intervju

Vad kan du om skripts? Jag kan tyvärr inte så mycket om scripts men håller på att lära mig vid sidan av och hoppas på att jag ska bli bra på det i framtiden kommer dock om jag blir staff prioritera att vara staff över allt annat.

Varför vill du bli staff? För att jag tycker det roligaste som finns är att hjälpa folk och jag tänker nästan varje dag på att få göra nytta på en server. Jag vill också bil staff pga att jag tycker det är den enda roliga som finns att göra nu för tiden. Jag vill bli staff för att göra servern till en tryggare plats för alla spelare och för att det ska vara så roligt som möjligt att rpa på servern. Och om jag nu skulle bli staff så skulle det vara ett stort mål för mig och förhoppningsvis för er med. jag vill också bli staff för att jag känner att jag har mycket att ge till servern och att jag kan göra saker inte andra kan göra. jag vill bli staff för att jag vill att servern kan gå framåt jag tror att jag kommer vara en bra resurs. Jag tycker det är det roligaste som finns att hjälpa spelarna och att göra dagen bättre för alla så. Jag tror att jag kommer bli en bra staff. Så jag tror inte jag kan kommer på mer att skriva förutom att jag brar vill att servern ska gå framåt och att jag är en för övrigt bra Rpare.

Om du ber en staff att läsa din ansökan så blir det automatiskt nekad. Förstår du det? yess boxxx

Riktigt bra ansökan, tyder på passion och erfarenheter.

Från min sida, inget att tillägga, allt som allt så har jag dels sett dig väldigt aktiv och denna ansökan var även väldigt bra!

Skulle man enbart gå på en skriftlig del så skulle du i mina ögon blivit staff ;)

Lycka till!

Mvh,
AprimoX

Snygg ansökan! Man ser att du lagt ner tid på den och att du verkligen vill bli Staff! :)

Med vänlig hälsning, Edde

Bra ansökan, har även fått en mer seriös bild från dig på sistonde , du utför nuförtiden ett bra rp. Fortsätter du visa ett bra engagemang så tror jag dina chanser är stora! :)

Bra ansökan, har även fått en mer seriös bild från dig på sistonde , du utför nuförtiden ett bra rp. Fortsätter du visa ett bra engagemang så tror jag dina chanser är stora! :)
tack så hemskt mycket betyder allt att höra det från dig <3

Tillbaka